سردار پاکپور: تجزیه‌طلبی در سیستان‌ و بلوچستان موضوعیت ندارد-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

سردار پاکپور: تجزیه‌طلبی در سیستان‌ و بلوچستان موضوعیت ندارد

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: فضای مجازی بیانگر واقعیت سیستان و بلوچستان نیست، بزرگان و ریش سفیدان باید مراقبت کنند که جوانان و نوجوانان در دام فضای مجازی و فریبکاری های آنان قرار نگیرند.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 10
کد خبر: ۱۵۸۵۴۴

به گزارش راهبرد معاصر، سردار محمد پاکپور در جمع علما و ریش سفیدان شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تجزیه طلبی در سیستان و بلوچستان اصلا موضوعیت ندارد، بلوچ خاک را مادر خود می داند.

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: جمهوری اسلامی همان نظامی است که همه دنیا اراده کردند که دولت سوریه سقوط کند اما با اراده ایران این اتفاق نیفتاد.

 

وی ادامه داد: مخاطب ما برای تامین امنیت منطقه بسیجیان بومی و سران طوایف هستند، سران طوایف می توانند عامل وحدت در سیستان و بلوچستان باشند.

 

این مسؤول بیان کرد: راه ایجاد آرامش در استان حضور مسولانه و وحدت بخش علما و روحانیون شیعه و سنی در منطقه است، توسعه بر پایه امنیت ایجاد میشود، دشمنان میخواهند با ایجاد نا امنی در استان مانع پیشرفت و توسعه شوند.

 

سردار پاکپور گفت: ما دوست نداریم خون از دماغ یک بیگناه بریزد چون همه مردم عائله جمهوری اسلامی ایران هستند، اما با برهم زنندگان امنیت مردم برخورد خواهیم کرد.

 

وی اضافه کرد: بزرگان استان نباید اجازه مخدوش شدن چهره استان را بدهند، دشمنان از هیچ جنایتی برای برهم زدن امنیت استان دریغ ندارند و از هر اقدامی برای ایجاد هرج و مرج درون استان استفاده می کنند.

 

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: فضای مجازی بیانگر واقعیت استان نیست، واقعیت استان بسیار متفاوت است از آنچه که فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان تصویر سازی می کنند.

 

وی تاکید کرد: بزرگان و ریش سفیدان باید مراقبت کنند که جوانان و نوجوانان در دام فضای مجازی و فریبکاری های آنان قرار نگیرند.

 

سردار پاکپور گفت: دشمن هر اقدامی را که بتواند برای ایجاد هرج و مرج در سیستان و بلوچستان انجام میدهد لذا هوشیاری بیش از پیش همه علما و بزرگان و مردم ضروری است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده