استعفاء50 مدیر وزارت کشور برای انتخابات مجلس 98/ برنامه‌ای برای ایجاد استان جدید نداریم-راهبرد معاصر
انتخابات مجلس یازدهم

استعفاء50 مدیر وزارت کشور برای انتخابات مجلس 98/ برنامه‌ای برای ایجاد استان جدید نداریم

معاون سیاسی وزیر کشور گفت:‌ تا آخرین روز مهلت استعفاء مسؤولان جهت شرکت در انتخابات مجلس یازدهم ۵۰ نفر از مسؤولان و مدیران وزارت کشور برای شرکت در این انتخابات استعفا داده‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۱۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 04
کد خبر: ۱۵۳۸۰

به گزارش راهبرد معاصر؛  جمال عرف در سفر به شهرستان اصلاندوز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطالبی که در خصوص ایجاد و تشکیل استان جدید در کشور و تغییرات در تقسیمات کشوری مطرح می‌شود کذب بوده و شایعه‌ای بیش نیست.

 

وی افزود: در ایام نزدیکی به انتخابات مجلس 98 چنین مواردی در خصوص تقسیمات کشوری در فضای مجازی و برخی سایت‌های خبری مطرح می‌شود که این مطالب صحت ندارد و این موضوع یعنی تقسیمات کشوری و ارتقا و انتطاع مناطق با یک پروسه کارشناسی در وزارت کشور انجام می‌گیرد.

 

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به زمان برگزاری انتخابات مجلس یازدهم عنوان کرد: روز دوم و نهم اسفند ماه سال جاری به عنوان روز‌های پیشنهادی توسط وزارت کشور برای برگزاری انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شده بود که شورای نگهبان پس از بررسی‌های لازم با برگزار‌ی انتخابات در روز دوم اسفندماه موافقت کرد.

 

عرف ادامه داد: در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی تقویم این دوره از انتخابات در وزارت کشور آغاز شده و اقدامات اولیه انجام شده و ستاد انتخابات در وزارتخانه‌ها و استان‌ها تشکیل یافته است.

 

وی با اشاره به استعفای ۵۰ نفر از مسؤولان وزارت کشور برای شرکت در انتخابات مجلس 98 بیان کرد: تا آخرین روز مهلت استعفای مسؤولان جهت شرکت در انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی ۵۰ نفر از مسؤولان و مدیران وزارت کشور برای شرکت در این انتخابات استعفا داده‌اند.

 

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به افزایش تعاملات اقتصادی و همکاری‌های ایران با کشور‌های همسایه تصریح کرد: افزایش تعاملات اقتصادی با کشور‌های همسایه جزو برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران بوده و از این رو افزایش روابط حسنه با جمهوری آذربایجان نیز جزو برنامه‌های ما بوده و از این رو ارتقا اصلاندوز به شهرستان نیز در راستای افزایش تعاملات با همسایگان انجام یافته است.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار