طوفان دست از سر تهران برنمی‌دارد/ بارش باران و گردوخاک در راه است چرا بیشتر مدارس فردا تعطیل شد؟ / احتمال تعطیلی مدارس تهران وجود دارد پرداخت کسورات بازنشستگان همزمان با حقوق ماهانه انجام می‌شود خبری مهم از باشگاه پرسپولیس رسید ! خبر خوش برای خریداران طلا / قیمت طلا ۱۸ عیار امروز ۱۶ اردیبهشت ارزان شد از تکذیب درویش تا تایید رفیعی؛ پرسپولیس در چنگ «هوادار متمول» بزرگداشت شهدای خدمت در محضر رهبر معظم انقلاب در تاریخ سی ام اردیبهشت ماه دور جدید مذاکرات ایران و آمریکا در راه است/ تاریخ دقیق اعلام شد نحوه توزیع کالا‌ها در طرح کالابرگ + فیلم سورپرایز و خرید بزرگ در پرسپولیس/ حضور غیرمنتظره محبوب برانکو در پرسپولیس بازار خودرو با دو خبر ویژه سورپرایز شد / جاده مخصوص شلوغ می شود؟ از گوشت بوفالو تا ماهی؛ میزان گوشت و مرغ نابود شده در انفجار بندر اعلام شد بورس در انتظار بازگشایی نماد دومین غول خودروساز انتقاد شدید وزیر جنگ اسبق اسرائیل از نتانیاهو المیادین: دور چهارم مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا به زودی آغاز می‌شود

وزارت آموزش و پرورش قدرت اجرای رتبه بندی معلمان را دارد؟

جبار کوچکی نژاد با اشاره به سرنوشت اجرای قانون رتبه بندی معلمان در مجلس گفت: ما در روز اول بررسی طرح رتبه بندی معلمان در صحن علنی مجلس توضیح دادیم که موضوعی که به اسم رتبه بندی معلمان تصویب می شود، وزارتخانه مذکور قدرت اجرای آن را ندارد چراکه این مسئله در حال حاضر اثبات شده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۴ - ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 09
کد خبر: ۱۵۳۸۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر

به گزارش راهبرد معلمان نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه سازمان اداری و استخدامی به معلمان ظلم می کند بیان کرد: این ظلم است که سازمان اداری و استخدامی گفته ۸۰۰ هزار معلم مهر آفرین و بخش های دیگر نمی تواند از قانون رتبه بندی معلمان بهره مند شوند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه متاسفانه وزارت آموزش و پرورش در صحنه اجرای این قانون حضور ندارد، بیان کرد: از این رو وزارت آموزش و پرورش باید پاسخگوی اجرای این قانون باشد.

کوچکی نژاد تاکید کرد: وزیر آموزش و پرورش باید به صورت مقتدر در راستای اجرای این طرح ورود کرده و جلوی برخی از افرادی که مقابل طرح رتبه بندی ایستاده اند، بایستد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به واقع ساختار کهنه و قدیمی آموزش و پرورش قدرت ساماندهی یک میلیون فرهنگی در راستای اجرای قانون رتبه بندی معلمان را ندارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: باید برخی از ساختارهای قدیمی وزارت آموزش و پرورش به سرعت تغییر کند و یک ساختار جدیدی در دل آموزش و پرورش برای هیئت مدیره شکل بگیرد که متاسفانه هیچ کدام از این موارد صورت نگرفته است.

کوچکی نژاد در ادامه با اشاره به نقایص آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان تصریح کرد: این آیین نامه در دو نوبت از سوی مجلس ابطال شده است که این نشان از ضعف دولت در نگارش این آیین نامه دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس تاکید کرد: این برای نخستین بار است که مجلس به آیین نامه اجرایی قانونی در دو نوبت ورود کرده و آن را ابطال می کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: متاسفانه آن مواردی که نمایندگان در قانون رتبه بندی معلمان گفته بودند در آیین نامه فوق وجود نداشت و مسئولین با آیین نامه فوق تقریبا قصد داشتند محتوای قانون را ابطال کنند که مجلس متوجه این موضوع شد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: متاسفانه موضوعاتی از قبیل بهره مدی معلمان مهر آفرین از قانون فوق، نوع اجرای قانون و پرداختی ها در قالب رتبه بندی مورد تغییر مسئولین در آیین نامه اجرایی قرار گرفته بود که باید گفت این امر غلط است./بازار

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
0
0
دیگر هیچ امیدی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
0
خود نمایندگان مجلس هم متأسفانه نمی خواهند که رتبه بندی معلمان اجرایی شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
0
خود نمایندگان مجلس هم با طرح رتبه بندی معلمان مخالف بودند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
0
این نماینده اگر واقعا همچین چیزهایی گفته باشد باید به حالش تاسف کرد چونکه حسودی محض از تمام حرفهایش مشاهده می شود . من به عنوان یک معلم می بینم که آموزش وپرورش تمام تلاش خود را در راستای اجرایی کردن رتبه بندی بکارگرفته است و آیین نامه اش هم خیلی خوب نوشته شده . شماهم لطفا با مطالعه اقدام به انتشار مطالب کنید . کل معلمها 800 هزارنفر هستند و افراد طرح مهر افرین به هشتادهزار نفر هم نمی رسند ولی شما اشتباه سهوی یا عمدی نوشتید طرح مهرآفرین ها هشتصدهزار نفر !!!!!
آخرین اخبار