توضیحات نماینده مجلس درباره واردات خودرو-راهبرد معاصر

توضیحات نماینده مجلس درباره واردات خودرو

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو گفت: در خصوص واردات خودرو علی‌رغم اینکه چندین ماه از قانون مجلس می‌گذرد، اما هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 11
کد خبر: ۱۵۴۰۳۲

به گزارش راهبرد معاصر، سید غنی نظری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تذکری در جلسه امروز (سه‌شنبه 19 مهر) مجلس و در جریان بررسی طرح اصلاح قانون ساماندهی صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: متاسفانه شرکت‌های خودروسازی خودرویی ضعیف و بی‌کیفیت به مردمی که ناچار هستندآن را بخرند ارائه کرده و هیچگونه خدمات پس از فروشی هم ندارند.

 

وی افزود: وزیر صنعت، معدن و تجارت به هیچ کدام از وعده‌های خود در زمان رای اعتماد در مجلس در خصوص قرعه کشی خودروها، ارتقاء کیفیت و کمیت خودرو به مجلس عمل نکرد. در خصوص واردات خودرو علی‌رغم این‌که چندین ماه از قانون مجلس می‌گذرد هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

 

نماینده خلخال در ادامه اظهار کرد: رئیس‌جمهور از ما دو ماه فرصت خواسته بود تا استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را عقب بیندازیم؛ اکنون از این دو ماه یک ماه نیز بیشتر گذشته است و به صورت اتوماتیک‌وار مشروعیت وزارت وزیر صنعت، معدن و تجارت زیر سوال است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده