شهادت ۱۷۷ فلسطینی و هلاکت ۲۵ صهیونیست از آغاز سال ۲۰۲۲-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

شهادت ۱۷۷ فلسطینی و هلاکت ۲۵ صهیونیست از آغاز سال ۲۰۲۲

۱۷۷ فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری از آغاز سال کنونی میلادی به شهادت رسیده اند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 24
کد خبر: ۱۵۵۸۸۱

به گزارش راهبرد معاصر، از آغاز سال کنونی میلادی ۲۵ نظامی و شهرک نشین صهیونیست در عملیات مبارزان فلسطینی در پاسخ به جنایات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی و نوار غزه به هلاکت رسیدند و ۱۷۷ فلسطینی نیز از آغاز سال کنونی میلادی در تیراندازی صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند.

پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اعلام کرد: ۲۵ نظامی و شهرک نشین اسرائیلی در عملیات مختلف فلسطینی در کرانه باختری، نوار غزه و قدس از آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی کشته شدند.

از طرف دیگر؛ وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: ۱۷۷ فلسطینی در حملات ارتش اسرائیل در نوار غزه و کرانه باختری از آغاز سال کنونی میلادی به شهادت رسیدند.

این وزارتخانه گزارش داد: پس از شهادت جوان فلسطینی- تامر الکیلانی -در شهر نابلس در کرانه باختری، حالا شمار شهدای فلسطینی از آغاز ۲۰۲۲ میلادی به ۱۷۷ نفر رسیده است.

در بیانیه وزارت بهداشت آمده است: ۵۱ نفر در نوار غزه و در حمله اوت گذشته نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیدند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار