ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

آخرین وضعیت امام زاده داوود پس از سیل اخبر

آخرین وضعیت امام زاده داوود پس از سیل اخبر موضوع تعیین تکلیف ساخت و ساز های غیر مجاز در امامزاده داوود از سوی بخشداری و فرمانداری تهران بررسی می شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 15
کد خبر: ۱۵۹۳۳۴

به گزارش راهبرد معاصر مهدى عباسى رييس كميسيون معمارى و شهرسازى شوراى شهر تهران با اشاره به آخرين وضعيت امام زاده داوود پس از سيل اخير، اظهار كرد:روستای امام زاده داوود (ع) متاسفانه از سنوات گذشته دارای تصرفات و ساختو سازهایی غیر مجاز در حریم و بستر و کانال آبریز منتهی به رودخانه کن است که به دلیل عدم نظارت صحیح از سنوات گذشته توسطدهیاری و شورای روستا شکل گرفته است.

وى ادامه داد: روستای امام زاده داوود دارای طرح هادی مصوب روستایی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که حسب تبصره ۱ماده ۳ قانون تعاریف شهر ،محدوده ،حریم و شهرک و نحوه تعیین آنها مصوب سال ۱۳۸۴ مجلس شورای اسلامی ،روستا دارای مدیریتمستقل بوده و شهرداری حق دخالت در امور روستا را ندارد.

رييس كميسيون معمارى و شهرسازى شوراى شهر تهران يادآور شد: به همین منظور طی پیگیری بعمل آمده موضوع تعیین تکلیفساخت و ساز های غیر مجاز از سوی بخشداری و فرمانداری تهران در کارگروه های تخصصی درحال بررسی است.

عباسى گفت: مسیر دسترسی به روستای امام زاده از محور قدیم و جدید تردد به روستا امکان پذیر است و در خصوص وضعیت مردمروستا نیز که عمدتا ساکن روستای کیگا و سایر روستاهای بخش کن هستند به دلیل شرایط پیش آمده بعد از وقوع سیلاب به دلیلخسارات وارده و عدم امکان خدمت رسانی به زائرین هنوز به وضعیت عادی در زمان پیش از وقوع سیلاب برنگشته است و نیازمند توجهبیشتری از سوی ادارات ذیربط است.

گفتنى است،سیل امامزاده داود بامداد پنج‌شنبه ۶ مرداد ماه رخ داد، محققان سازمان زمین‌شناسی بازدید میدانی اولیه‌ای از این منطقه داشتند و به گفته مدیرکل دفتر مخاطرات زیست‌محیطی و مهندسی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌ معدنی کشور سازه‌های این منطقه در منطقه‌ای مستقر شده است که در گذشته سیلاب‌هایی را تجربه کرده است.//باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار