سنای آمریکا هم به محدودیت اختیارات جنگی ترامپ رای داد پزشکیان دکترای افتخاری جراحی قلب از پاکستان دریافت کرد ترامپ: شاید باید دوباره نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری بشوم! سخنگوی سازمان ملل: عملیات تخلیه بیش از ۱۱ هزار دریانورد در تنگه هرمز آغاز خواهد شد ادعای ترامپ: بازرسان در زمان مناسب در ایران حضور خواهند یافت شیخ نعیم قاسم: اسرائیل راهی جز عقب‌نشینی از خاک لبنان ندارد دانمارک سفارت خود در تهران را بازگشایی کرد ترامپ: ایران هرگز سلاح هسته‌ای نخواهد داشت! روبیو مدعی شد: پرونده لبنان از ایران جداست! شهباز شریف: تفاهم‌نامه ایران و آمریکا شامل موشک‌های بالستیک نمی‌شود تجاوز اسرائیل به جنوب لبنان همزمان با آغاز مذاکرات بیروت و تل‌آویو آغاز دور پنجم مذاکرات لبنان و اسرائیل در واشنگتن عضو هیات مذاکره‌کننده: انحصار خرید کالای آمریکایی در هیچ تفاهم و توافقی وجود ندارد دبیرکل جدید اتحادیه عرب تعیین شد / نبیل فهمی کیست؟ چه کسی نخست وزیر بعدی بریتانیا است؟ ماجرای ورود بازرسان آژانس به ایران چیست؟

خودکشی 3 ملوان آمریکایی در یک ماه

خودکشی 3 ملوان آمریکایی در یک ماه سناتور کین قانونگذار آمریکایی گفت که موضوع خودکشی نظامیان چالش بزرگی است که جامعه نظامی آمریکا اینک با آن مواجه است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - 2022 November 22
کد خبر: ۱۶۰۳۶۹

به گزارش راهبرد معاصر سه ملوان نیروی دریایی آمریکا در «نورفولک» در هفته‌های اخیر بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده اند.

به گزارش وبگاه «یاهو نیوز» «مارک وارنر» و «تیم کین» دو قانونگذار آمریکا مرگ این سه نظامی نیروی دریایی آمریکا را در ماه نوامبر تایید کردند.

بر اساس این گزارش، هر سه ملوان در پایگاه دریایی نورفولک و بخش بازآماد جهت نگهداری کشتی‌های نظامی فعالیت می‌کردند. ارتش امریکا تاکنون به طور علنی در مورد این افراد اظهار نظر نکرده است.

سناتور کین گفت که موضوع این خودکشی را مستقیم با فرمانده نیروی دریایی آمریکا در میان خواهد گذاشت. وی گفت که موضوع خودکشی نظامیان چالش بزرگی است که جامعه نظامی آمریکا اینک با آن مواجه است.

کین در بیانیه‌ای گفت: «از اطلاع از مرگ این سه ملوان دلم را شکست. یکی از اولویت‌های اصلی من به عنوان رئیس کمیته فرعی نیروهای مسلح سنا این است که اطمینان حاصل کنم همه اعضای نیروهای مسلح ما به خدمات بهداشت روانی دسترسی دارند».

وی افزود که پنتاگون در جریان این چالش قرار خواهد داد و تلاش می‌کند از طریق لایحه بودجه دفاعی سالانه منابع بهداشت روانی بیشتری را برای نیروهای مسلح خود آمریکا فراهم کند.

این در حالی است که ۸ ماه قبل نیز سه ملوان به ناو «یو اس اس جورج واشنگتن» مستقر در نورفولک در عرض یک هفته جان خود را از دست دادند.

برخی نظامیان ایالات متحده مجموعه‌ای از مسائل، از جمله سخت گیری فرمانده‌هان و برنامه آموزشی سنگین را دلیل این گونه موارد عنوان کرده‌اند.

گزارش سالانه وزارت دفاع آمریکا نشان داده بود که میزان خودکشی میان نظامیان آمریکایی بین ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ نزدیک به ۴۱.۴ درصد افزایش یافته است.

«لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا نیز در بیانیه‌ای در این خصوص گفت: «یافته‌های این گزارش نگران‌کننده هستند. نرخ خودکشی میان نظامیان آمریکا و خانواده‌هایشان هنوز بسیار بالاست»./فارس

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار