صنعت خودرو از مونتاژکاری عبور کرده است-راهبرد معاصر
انتقاد پلیس از خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی: قرار بود برق چراغ‌های ۳۰ تقاطع قطع نشود، اما خبری نشد وضعیت آب و هوا، امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ / آغاز بارش‌ها از دوشنبه با ورود سامانه جدید تاریخ برگزاری کنکور مشخص شد: نوبت اول؛ ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت، نوبت دوم؛ ۵ و ۶ تیر وزیر علوم: در این چند سال اخیر، ۲۵ درصد از اساتید مهاجرت کرده‌اند؛ این عدد نگران کننده‌ای است کشف محموله‌های بزرگ موادمخدر صنعتی در مرز‌های ایران و افغانستان پرونده سهمیه‌های کنکور در مسیر اصلاح/ اختصاص سهمیه به مدارس دولتی و دهک‌های پایین پلیس راه: آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد | جاده چالوس همچنان بسته است هواشناسی: وزش باد شدید، کیفیت هوای تهران را بهبود می‌بخشد متلاشی شدن باند ۶ نفره گروگان‌گیر / رهایی گروگان اتفاق هولناک در بیمارستان؛ به جای پای راست، پای چپ را قطع کردند سرپرست پلیس راه مازندران: مسدودیت کندوان تا روز شنبه ادامه دارد انجام ۱۵۰۰ عمل جراحی برای مجروحان حادثه انفجار پیجرهای لبنان در ایران صدور کیفرخواست برای مدیر عامل معدن زمستان یورت تداوم بارش در ارتفاعات کشور آدرس سامانه ثبت معاملات اموال غیرمنقول

صنعت خودرو از مونتاژکاری عبور کرده است

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور گفت: ما در صنعت خودرو از مونتاژکاری عبور کرده و به سمت تولید پیش رفته‌ایم و این در شرایطی است که محصولات مشترک قرارداد ایران خودرو با پژو هم‌اکنون در حال تولید از سوی طرف دوم قرارداد است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۴ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 15
کد خبر: ۱۶۳۹۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ سورنا ستاری صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید آزمایشی پژو ٣٠١ و بهره‌برداری از پیشرفته‌ترین سالن بدنه‌سازی خودرو در خاورمیانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایران‌خودرو توانسته با عبور از مونتاژ کاری به سمت خودکفایی رفته و توانسته بدون شرکت پژو، محصول ۳۰۱ را با ۶۰ درصد داخلی‌سازی تولید کند.

 

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ادامه داد: محصول تولیدی قرارداد مشترک ایران خودرو و پژو بعد از برجام، به زودی از سوی ایران خودرو وارد بازار خواهد شد و نکته حائز اهمیت آن داخلی سازی ۶۰ درصدی قطعات است.

 

وی اظهار کرد: مجموعه ایران خودرو تلاش کرده تا قطعات باقیمانده را در این خودرو به مرز ۸۰ درصد داخلی‌سازی برساند. این در شرایطی است که با توجه به تحریم‌هایی که در آن قرار داریم، تأمین قطعات سخت است و صنعت خودرو باید از این موقعیت استفاده کرده و دانش فنی را به کار گیرد.

 

ستاری تصریح کرد: بعد از خروج پژو از ایران، اتفاقی که افتاد توقف قرارداد بود؛ اما اکنون به همت تولیدکنندگان داخلی محصول آن قرارداد وارد بازار خواهد شد.

 

به گفته وی، تا زمانی که به فکر واردات باشیم، نمی‌توانیم اسم کار خود را صنعت بگذاریم.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر
آخرین اخبار