تذکر نمایندگان مجلس به وزیر ورزش-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

تذکر نمایندگان مجلس به وزیر ورزش

علی وقفچی و محمدرضا تابش نمایندگان زنجان و اردکان به وزیر ورزش لزوم صدور دستور برای جلوگیری از صدور 8 حکم اجرایی برای یک نفر در وزارت ورزش و جوانان را متذکر شدند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۲۴ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 15
کد خبر: ۱۶۴۲۲

به گزارش راهبرد معاصر، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (دوشنبه 24 تیر 98) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

 

علی وقفچی و محمدرضا تابش نمایندگان زنجان و اردکان به وزیر ورزش لزوم صدور دستور برای جلوگیری از صدور 8 حکم اجرایی برای یک نفر در وزارت ورزش و جوانان را متذکر شدند.

 

محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در تذکری به وزیر نفت خواستار توضیح علت عمل خلاف قانون شرکت پالایش و پخش برای صدور مجوز احداث جایگاه سوخت و مجتمع‌های گردشگری با الزام پیوستن به برندهای خود ساخته و تأمین‌کننده منافع عده‌ای فرصت‌طلب شد.

 

علی بختیار نماینده مردم گلپایگان به وزیر نفت لزوم جلوگیری از صدور قبوض گاز برای مدارس و اخطار قطع گاز توسط شرکت ملی گاز را متذکر شد.

 

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان به وزیر کشور لزوم رسیدگی به حضور غیرمجاز اتباع بیگانه در کرمان را متذکر شد.

 

بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر به وزرای نیروهای کشور ضمن درخواست برای صدور دستور ویژه برای رسیدگی به اعتراضات بحق کشاورزان و مورد جرایم بی‌حد و حصر چاه‌های کشاورزی خواستار توضیح در مورد علت عدم برخورد با توهین‌کنندگان به جامعه زنان شد.

 

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به رئیس جمهور خواستار توجه خاص به افزایش مستمری جامعه تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و سایر مؤسسات حمایتی شدند و همچنین به رئیس جمهور خواستار برخورد با بانک‌هایی که به خلق پول ادامه می‌دهند شدند.

 

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لزوم برخورداری اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و صدا و سیما از پوشش بیمه بیکاری در صورت از دست دادن شغل و به وزیر دادگستری لزوم توجه و نظارت بر عملکرد مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و علت عدم برگزاری آزمون وکالت در سال گذشته و به وزیر صنعت لزوم رسیدگی به نوسانات قیمت ارز و آشفتگی بازار و ایجاد سازوکار مشخص در سازمان صمت و سازمان حمایت از مصرف‌کننده برای کنترل قیمت تمام شده را متذکر شد.

 

سیدناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به رئیس جمهور ضرورت رسیدگی به وضعیت عفاف و حجاب در دانشگاه‌های کشور را متذکر شد.

 

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر به رئیس جمهور لزوم پیگیری و رسیدگی به موضوع بیمه درمانی ایثارگران را متذکر شد.

 

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار