سخنان جدید وزیرآموزش و پرورش درباره هدف رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر
انتقاد پلیس از خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی: قرار بود برق چراغ‌های ۳۰ تقاطع قطع نشود، اما خبری نشد وضعیت آب و هوا، امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ / آغاز بارش‌ها از دوشنبه با ورود سامانه جدید تاریخ برگزاری کنکور مشخص شد: نوبت اول؛ ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت، نوبت دوم؛ ۵ و ۶ تیر وزیر علوم: در این چند سال اخیر، ۲۵ درصد از اساتید مهاجرت کرده‌اند؛ این عدد نگران کننده‌ای است کشف محموله‌های بزرگ موادمخدر صنعتی در مرز‌های ایران و افغانستان پرونده سهمیه‌های کنکور در مسیر اصلاح/ اختصاص سهمیه به مدارس دولتی و دهک‌های پایین پلیس راه: آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد | جاده چالوس همچنان بسته است هواشناسی: وزش باد شدید، کیفیت هوای تهران را بهبود می‌بخشد متلاشی شدن باند ۶ نفره گروگان‌گیر / رهایی گروگان اتفاق هولناک در بیمارستان؛ به جای پای راست، پای چپ را قطع کردند سرپرست پلیس راه مازندران: مسدودیت کندوان تا روز شنبه ادامه دارد انجام ۱۵۰۰ عمل جراحی برای مجروحان حادثه انفجار پیجرهای لبنان در ایران صدور کیفرخواست برای مدیر عامل معدن زمستان یورت تداوم بارش در ارتفاعات کشور آدرس سامانه ثبت معاملات اموال غیرمنقول

سخنان جدید وزیرآموزش و پرورش درباره هدف رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف مهم رتبه بندی معلمان در کنار توجه به دستمزد فرهنگیان، افزایش کیفیت آموزش در مدارس است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۶ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 27
کد خبر: ۱۶۵۶۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ یوسف نوری روز سه شنبه در دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در ساری افزود: بزرگترین بنگاه اقتصادی آموزش و پرورش یعنی صندوق فرهنگیان در اختیار مدیرانی مازندرانی وزارتخانه است که این نشان دهنده استفاده از نیروی های شایسته این استان در مسوولیت های مهم است.

 

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش به دلایل مختلف در سال های گذشته محور قرار نگرفت و در این ارتباط نتایج ملموسی را ندیدیم.

 

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اگر به آموزش و پرورش در کنار توجه به اقتصاد به معنای واقعی اهمیت داده شود ،توسعه کشور هموار تر خواهد شد و باید به هدف اصلی یعنی به فرهنگ و آموزش را محور قرار دهیم، بازگشت کنیم.

 

نوری تصریح کرد: در سال های گذشته دانشگاه فرهنگیان رها شده بود و دانش آموختگان با معدل ۱۰ فارغ التحصیل می شدند اما به تدریج داریم ریل گذاری می کنیم و برای احیا فرهنگ و آموزش در کشور در تلاش هستیم.

وی اضافه کرد: در بحث برخی کتب درسی و هنرستان ها مشکلات عمیقی وجود دارد که باید با برنامه ریزی اصولی محتوای ایرانی در آموزش و پرورش بیشتر بکار گرفته شود.

 

وزیر آموزش و پرورش افزود: هنرستان ها را از تفکر جزیره‌ای بیرون آوردیم ،آموزش ها تخصصی در دست پیگیری است و باید برای تولید نیروی انسانی خلاق بیشتر تلاش داشته باشیم.

 

نوری گفت: تعدادی مربیان جدید در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای تغییرات اساسی در آموزش و پرورش جذب خواهند شد.

 

این مقام مسوول ادامه داد: هدف رتبه بندی معلمان برای افزایش کیفیت آموزشی است اگرچه در شروع کار هستیم و نواقصی دارد اما برای رفع دغدغه تلاش خواهیم کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ظرف فرهنگی است و هرکار می خواهیم انجام دهیم در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باید پیوست آموزش و پرورش داشته باشد.

 

نوری تصریح کرد: آموزش و پرورش در خدمت تمامی مسوولان در حوزه های مختلف است تا بتوانیم قدمی در مسیر ولایت و برای توسعه کشور برداریم.

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمدن سازی اصل مهمی در آموزش و پرورش است که این مهم با تربیت نیروی انسانی خلاق شدنی است.

 

 یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز سه‌شنبه به منظور بازدید از چند طرح عمرانی و آموزشی نیمه تمام و سخنرانی در یادواره شهدا در شهرستان آمل در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرده است.

 

مازندران سه هزار و ۹۰۰ مدرسه، ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۲۲ هزار معلم دارد./ ایرنا

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
0
0
باسلام در مورد احقاق حقوق معلمان در سال98 نیز دولت جهت ترمیم حقوق کارکنان دولت ترمیم افزایش حقوق 50درصدی لحاظ نمودند متاسفانه با تخلف وزارت و عدم پیگیری همکاران آن افزایش را برای معلمان نزدند و باعث شد در این مدت معلمان کمترین حقوق را نسبت به سایر کارکنان دولت داشته باشند و اخیرا نیز در موضوع افزیش فوق العاده ویژه کارکنان دولت این حق را برای معلمان به فراموشی سپرده شود.
آخرین اخبار