دستور ویژه وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری حقوق دانش‌آموزان سنندجی عزل مدیر آموزش و پرورش ری درپی پرونده تعرض به دانش‌آموزان جزئیاتی از پرونده تعرض یک معلم به دانش‌آموزان در شهر ری نیسان آبی رکورد دار واژگونی در روز‌های بارانی/جایگزینی گاردریل‌ها با نیوجرسی در بزرگراه‌های پایتخت اصلاح آیین‌نامه تغذیه دانشجویان/اختصاص ۴ همت به حوزه تغذیه پلیس: آزارگر زنان تهرانی دستگیر شد + عکس متهم توقیف ۱۱ فروند قایق شوتی حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس واریزی حقوق معلمان و فرهنگیان با احکام جدید / میزان افزایش حقوق معلمان آسمانی ابری تا نیمه ابری برای تهران تا ۵ روز آینده تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون‌های ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی بارش باران در اغلب استان‌ها تا اواسط هفته کشف توله شیر وحشی و مار‌های پیتون و کبری در یکی از مناطق مسکونی تهران + عکس رئیس سازمان محیط‌زیست: پروژه قانونی به نام ‎ «پتروشیمی میانکاله» وجود ندارد بیماری‌هایی که مانع سفر حج هستند ماجرای حضور زن نیمه برهنه در بانک اصفهان چه بود؟

سخنان جدید وزیرآموزش و پرورش درباره هدف رتبه بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش گفت: هدف مهم رتبه بندی معلمان در کنار توجه به دستمزد فرهنگیان، افزایش کیفیت آموزش در مدارس است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۶ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 27
کد خبر: ۱۶۵۶۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ یوسف نوری روز سه شنبه در دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در ساری افزود: بزرگترین بنگاه اقتصادی آموزش و پرورش یعنی صندوق فرهنگیان در اختیار مدیرانی مازندرانی وزارتخانه است که این نشان دهنده استفاده از نیروی های شایسته این استان در مسوولیت های مهم است.

 

وی خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش به دلایل مختلف در سال های گذشته محور قرار نگرفت و در این ارتباط نتایج ملموسی را ندیدیم.

 

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: اگر به آموزش و پرورش در کنار توجه به اقتصاد به معنای واقعی اهمیت داده شود ،توسعه کشور هموار تر خواهد شد و باید به هدف اصلی یعنی به فرهنگ و آموزش را محور قرار دهیم، بازگشت کنیم.

 

نوری تصریح کرد: در سال های گذشته دانشگاه فرهنگیان رها شده بود و دانش آموختگان با معدل ۱۰ فارغ التحصیل می شدند اما به تدریج داریم ریل گذاری می کنیم و برای احیا فرهنگ و آموزش در کشور در تلاش هستیم.

وی اضافه کرد: در بحث برخی کتب درسی و هنرستان ها مشکلات عمیقی وجود دارد که باید با برنامه ریزی اصولی محتوای ایرانی در آموزش و پرورش بیشتر بکار گرفته شود.

 

وزیر آموزش و پرورش افزود: هنرستان ها را از تفکر جزیره‌ای بیرون آوردیم ،آموزش ها تخصصی در دست پیگیری است و باید برای تولید نیروی انسانی خلاق بیشتر تلاش داشته باشیم.

 

نوری گفت: تعدادی مربیان جدید در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای تغییرات اساسی در آموزش و پرورش جذب خواهند شد.

 

این مقام مسوول ادامه داد: هدف رتبه بندی معلمان برای افزایش کیفیت آموزشی است اگرچه در شروع کار هستیم و نواقصی دارد اما برای رفع دغدغه تلاش خواهیم کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ظرف فرهنگی است و هرکار می خواهیم انجام دهیم در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی باید پیوست آموزش و پرورش داشته باشد.

 

نوری تصریح کرد: آموزش و پرورش در خدمت تمامی مسوولان در حوزه های مختلف است تا بتوانیم قدمی در مسیر ولایت و برای توسعه کشور برداریم.

 

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمدن سازی اصل مهمی در آموزش و پرورش است که این مهم با تربیت نیروی انسانی خلاق شدنی است.

 

 یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امروز سه‌شنبه به منظور بازدید از چند طرح عمرانی و آموزشی نیمه تمام و سخنرانی در یادواره شهدا در شهرستان آمل در قالب سفر یک روزه به مازندران سفر کرده است.

 

مازندران سه هزار و ۹۰۰ مدرسه، ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۲۲ هزار معلم دارد./ ایرنا

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
0
0
باسلام در مورد احقاق حقوق معلمان در سال98 نیز دولت جهت ترمیم حقوق کارکنان دولت ترمیم افزایش حقوق 50درصدی لحاظ نمودند متاسفانه با تخلف وزارت و عدم پیگیری همکاران آن افزایش را برای معلمان نزدند و باعث شد در این مدت معلمان کمترین حقوق را نسبت به سایر کارکنان دولت داشته باشند و اخیرا نیز در موضوع افزیش فوق العاده ویژه کارکنان دولت این حق را برای معلمان به فراموشی سپرده شود.