گاز کارخانه سیمان تهران قطع شد-راهبرد معاصر

گاز کارخانه سیمان تهران قطع شد

از نیمه دوم آبان ماه و با اعمال محدودیت در مصرف گاز، کارخانه سیمان تهران بدلیل عدم امکان استفاده از سوخت جایگزین، مجبور به توقف دو خط تولید از پنج خط فعال گردید.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۲۰ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 10
کد خبر: ۱۶۷۷۹۶

به گزارش راهبرد معاصر، مدیرعامل شرکت سیمان تهران با اعلام این خبر افزود : متاسفانه از غروب روز دوشنبه 19 دی ماه با اعمال فشار ناگهانی و غیر منطقی ، گاز سه خط تولید فعال دیگر کارخانه بطور کامل قطع گردید و عملاً شرکت با بحران جدی عدم تولید مواجه گردید.

مهندس گرشاسبی با اشاره به عدم امکان استفاده از سوخت جایگزین در شرکت سیمان تهران ، قطع کامل گاز کارخانه سیمان تهران را بمعنای قطع شریان حیاتی این واحد تولیدی دانسته و افزود: قطعاً همانگونه که مسئولین محترم به برقراری گاز بخش مردمی و تجاری بعنوان خط قرمز خود توجه دارند می بایستی تامین گاز این واحد تولیدی را نیز در اولویت کار خود قرار دهند.زیرا قطع گاز و توقف تولید علاوه بر بیکاری پرسنل موجب کاهش عرضه سیمان در بازار پایتخت و به طبع آن افزایش قابل توجه قیمت سیمان و ایجاد تنش در بازار خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با مساعدت مسئولین محترم و دلسوز نظام از توقف کامل تولید پرهیز شده و شرکت سیمان تهران بتواند به فعالیت خود ادامه دهد./ برنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده