جزئیات قرعه‌کشی فروش خودرو‌های وارداتی/ ثبت درخواست ۹۵ هزار نفر برای ۱۰ هزار خودرو قیمت انواع برنج در میادین و بازار‌های میوه و تره بار اعلام شد پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۴ معتمدیان: تبعیض منطقه‌ای در قطعی برق وجود ندارد / افزایش ساعات قطعی برق خارج از برنامه به علت فشار به شبکه برق است ازسرگیری پرواز‌های منظم باکو–تهران از اول سپتامبر رئیس کمیسیون عمران مجلس: خط انتقال آب طالقان مهرماه به تهران و البرز می‌رسد پیش‌بینی قیمت طلا و سکه فردا پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۴ / بازار طلا همچنان تحت تاثیر دلار طرح جدید فروش اقساطی خودرو ریسپکت مرداد ۱۴۰۴ + شرایط فروش قرعه کشی ایران خودرو آغاز شد + آمار تالار شیشه‌ای قرمز شد/ یازدهمین افت پیاپی بازار سرمایه طلای بورسی از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد وزیر راه: کاهش تراز آب خزر معیشت ساحل‌نشینان و کشتیرانی را تهدید می‌کند مدیرکل صمت استان تهران: امسال سال سختی برای بخش صنعت است دستور بانک مرکزی برای فعالیت شبانه‌روزی ۴ بانک مجوز پرواز هواپیما‌های MD به نجف صادر شد

مسافرگیری خارج از پایانه اتوبوسرانی تخلف است

مقام مسئول سازمان راهداری با بیان "سوار کردن مسافر خارج از پایانه توسط اتوبوس‌ تخلف است"، گفت: برخورد قاطعی با این گونه رانندگان انجام می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 28
کد خبر: ۱۷۰۵۳۲

به گزارش راهبرد معاصر، داریوش باقرجوان مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری یادآور شد: تبصره یک ماده 2 و 6 در خصوص ضوابط حمل و نقل مسافر ناظر بر برخورد با تاخیر در پایانه های مسافربری است. طبق ضوابط فوق اگر وسیله نقلیه مسافربری به علت خرابی در سکو حضور پیدا نکند مسافران می‌توانند مبلغ خود را مطالبه یا با سرویس بعدی به سمت مقصد حرکت کنند.

 

وی با بیان اینکه ممکن است برخی شرکت ها ساعت حرکت ثبت شده در بلیت را برای سود جویی بیشتر، تغییر دهند، افزود:‌ همکاران ما در پایانه های مسافربری و ادارات کل راهداری استان ها برای برخورد با چنین مشکلاتی توجیه بوده و اگر مسافری با مشاهده از این دست تخلفات گزارش دهد طبق ضوابط با شرکت متخلف برخورد خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه نظارت بر پایانه های مسافربری در استان ها از طریق ادارات کل صورت می گیرد، تصریح کرد: مسافران در صورت مشاهده بروز تخلف می توانند از طریق پیامک به سر شماره 2000141 ، شماره تماس 141 و نشانی اینترنتی شکایات خود را ثبت کنند و بعد از دریافت کد رهگیری قطعا به تخلفات صورت گرفته رسیدگی خواهد شد.

 

مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری تاکید کرد: مسافران در صورت بروز تخلف نیز می‌توانند به همکاران مستقر در دفتر ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان‌ها در پایانه های مسافربری مراجعه و شکایات خود را ثبت کنند.

 

باقرجوان همچنین با اشاره به آزادسواری برخی اتوبوس‌های مسافربری خارج از پایانه‌ها، گفت: اگر اتوبوس های مسافربری خارج از پایانه و به طور مثال دور میدان آزادی سوار کردند تخلف بوده و تاکید شده است که برخورد قاطعی با این گونه رانندگان شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر رانندگان در طول مسیر مسافری را سوار کنند شرکت موظف به تهیه بلیط با نرخ قانونی بوده لذا از مسافرین درخواست داریم که در صورت امکان از طریق پایانه های مسافربری اقدام به سفر کنند./ تسنیم

ارسال نظر