وزارت نیرو استخدام می‌کند + جزییات افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند یارانه خود را جدا کنند ایران خودرو: تولید سورن پلاس به‌زودی متوقف می‌شود دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور: بخشی از سد‌های کشور در آستانه بحران قرار گرفته‌اند زمان واریز معوقات بازنشستگان / معوقات کدام بازنشستگان پرداخت می‌شود؟ قیمت جدید طلا و سکه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۴ / کاهش قیمت سکه مبلغ جدید یارانه نقدی برای دهک‌های اول تا نهم اعلام شد / زمان واریز یارانه نقدی خرداد ۱۴۰۴ قیمت جدید دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۴ آخرین قیمت ارز‌ها در بازار تجاری / کاهش نرخ دلار مدیرعامل ایران خودرو: بدون افزایش قیمت، نمی‌توانیم خودرو بفروشیم قیمت دلار مبادله‌ای، امروز ۱۱ خرداد ۱۴۰۴ معامله ۵۹۰ کیلوگرم شمش طلا و نقره در بورس کالا قیمت جدید طلا و سکه ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۴ گمرک: تمامی ممنوعیت‌ها برای واردات تلفن همراه برداشته شد اطلاعیه بانک مرکزی درباره بانک آینده

اپلیکیشن بنو نام آور دیجیتال صنعت بیمه در کشور

اپلیکیشن (برنامه کاربردی) «بنو» بالاترین جایزه ملی نوآوری تحول دیجیتال در کشور را از آن خود کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۶ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 28
کد خبر: ۱۷۰۶۱۸

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال به همت دانشگاه تهران بهمن ماه سال جاری با حضور شرکت بیمه تجارت‌نو و سازمان‌های بزرگی چون همراه اول، فناپ زیرساخت، صاایران، و ... برگزار شد و تندیس سیمین نوآوری دیجیتال، بالاترین جایزه نوآوری در کشور به اپلیکیشن بنو شرکت بیمه تجارت‌نو رسید.

اپلیکیشن بنو محصول اختصاصی شرکت بیمه تجارت‌نو است که تمام خدمات بیمه‌ای این کشور را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری در اختیار بیمه گزاران این شرکت قرار می‌دهد.

از مهمترین خدمات این اپلیکیشن که در تمامی رشته‌های بیمه‌ای قابل دسترس است، می‌توان به مشاهده و مدیریت بیمه‌نامه‌ها و الحاقیه‌های آن، پرداخت اقساط، اعلام خسارت و امداد خودرو اشاره کرد.

در دنیای امروزی که فناوری‌ها حرف اول را می‌زنند مدیران سازمانی در تلاشند که تغییرات بنیادی و اساسی سازمان در راستای دیجیتالی شدن باشد و سازمان‌ها تمایل دارند تا بتوانند با استفاده از این فناوری‌ها و مفاهیم دیجیتال، نوع خدمات خود را به مشتریان متحول سازند.

تحول دیجیتال یکی از استراتژی‌های اصلی بیمه تجارت‌نو است که با شعار نو بودن در راستای اسم و اهداف شرکت پیوند خورده است. در همین راستا این شرکت از سال‌های گذشته در مسیر تحول دیجیتال گام برداشته و در این راه با ارائه محصولات اختصاصی چون اپلیکیشن بنو، سامانه بنوشاپ ، پلتفرم خرده فروشی و ......سعی در ارائه هر چه سریعتر و بهتر خدمات به بیمه گزاران خود است.

اقدامات شرکت در راستای دیجیتالی شدن ثابت کرده است که این نوع تحول در سازمان‌های بیمه‌ای در کشور منجر به افزایش رضایت مشتریان، ارتقای فرهنگ بیمه و بالا بردن ضریب نفوذ در جامعه می‌شود.

اپلیکیشن بنو که همواره در حال توسعه و تکامل از یک نمونه اپلیکیشن کاربردی در تمامی رشته‌های بیمه‌ای انفرادی است، در حال حاضر با کسب تندیس ملی سیمین نوآوری ثابت کرده است که تا کنون راه خود را در مسیر تحول دیجیتال درست سپری کرده و برای ادامه مسیر نیز با فناوری‌های روز دنیا پیش خواهد رفت./ فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار