سرگردانی ۱۲ ساعته مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام-راهبرد معاصر
قیمت مصوب میوه شب یلدا اعلام شد/ قیمت هندوانه، انار، خرمال، موز و نارنگی یارانه آذر واریز شد / دهک‌های چهارم تا نهم حسابشان را چک کنند شرایط فروش فوق العاده خودرو چانگان CS۳۵ تیپ ۳ واریز سود به بیش از ۴۴ میلیون مشمول سهام عدالت خاتمه یافت وزیر کار: ناترازی‌ها بیشتر از آنکه به شرایط امروز مربوط باشد، ریشه در برخی تصمیمات گذشته دارد آخرین قیمت ارز توافقی نیما/ دلار حواله ۶۲هزار و ۷۳۲ تومان شد سکه‌های ۸۶ شنبه حراج میشوند تداوم سیر صعودی نرخ بهره بین بانکی + جدول طلای جهانی به زمین خورد! رئیس کل بانک مرکزی: نرخ تورم ۳۷.۳ درصد شد تورم نقطه‌ای آبان به ۳۵.۳درصد رسید / تورم سالانه به کف ۴سال گذشته رسید اخطار فوری سازمان هواپیمایی ایران به ترکیش ایرلاین زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد + جزییات و مبلغ واریزی توانیر: تعطیلی ادارات، مصرف برق را ۵ هزار مگاوات ساعت کاهش داد مرحله جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو (طرح خودرو فرسوده)

سرگردانی ۱۲ ساعته مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام

در حالی قرار بود پرواز تهران-نجف هواپیمایی آتا ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز انجام شود که مسافران این پرواز در فرودگاه امام سرگردان شده اند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 04
کد خبر: ۱۷۱۶۴۶

به گزارش راهبرد معاصر، یکی از مسافران پرواز تهران-نجف هواپیمایی آتا با اشاره به بی احترامی این شرکت به زائران عتبات عالیات، اظهار کرد: شب گذشته هواپیمایی آتا با ارسال پیامک به مسافران تهران-نجف اعلام کردند ساعت 04:30 دقیقه بامداد برای انجام پرواز در فرودگاه امام حضور رشته باشند.

وی ادامه داد: برخی از مسافران این پرواز از شهرستان ها اطراف تهران از جمله قم و حتی اصفهان به فرودگاه آمام آمدند و کل مسافران ساعت 4:30 دقیقه در ترمینال سلام حضور داشتند.

وی افزود: با توجه به اعلام قبلی قرار بود پرواز مذکور ساعت 8:30 دقیقه صبح انجام شود، اما قبل از ساعت مذکور اعلام شد به دلیل مشکلات و نقص فنی هواپیما پرواز ساعت 13:30. انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فرصت برای رفتن و برگشتن نبود، همه مسافران در فرودگاه ماندند. در این مدت نیز نه پذیرایی از آنها صورت گرفت و نه اینکه مدیران آتا از زائران عذرخواهی کردند.

وی بیان کرد: حدود ساعت 12 ظهر بود که اعلام شد پرواز در ساعت 13:30 دقیقه نیز انجام نمی شود و به ساعت 15 موکول شد. بر این اساس بود که کارت پرواز مسافران بعد از 10 ساعت صادر شد و آنها داخل سالن ترانزیت شدند. این در حالی بود که دقایقی قبل اعلام شد پرواز ساعت 17:15 انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برخی کارکنان فرودگاه می گویند هواپیمایی آتا ارتباطات قوی دارد و کسی جرات مقابله با آن ندارد، اضافه کرد:با بررسی صورت گرفته توسط مسافران و گواه بسیاری از مسافران حاضر در فرودگاه، شرکت هواپیمایی آتا مشهور به تاخیر است.

وی با بیان اینکه زائزان پرواز هواپیمایی آتا در شرایط خیلی بدی به سر می برند، گفت:همراه تعدادی از مسافران نوزاد و کودک است که در شرایط بسیار بغرنجی به سر می برند.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی هواپیمایی آتا، گفت: این شرکت باید پاسخگوی مسافران باشد، 200 زائر بلاتکلیف در فرودگاه امام نشسته اند. مشخص نیست سازمان هواپیمایی کشوری نیز چه می کند و چرا نظارت درستی بر ایرلاین ها ندارد./ تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار