گازگرفتگی جان ۲ نفر را در تهران گرفت-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

گازگرفتگی جان ۲ نفر را در تهران گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشته شدن ۲ نفر در حادثه گازگرفتگی در میدان نیاوران خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 15
کد خبر: ۱۷۳۳۲۴

به گزارش راهبرد معاصر سید جلال ملکی عصر چهارشنبه گفت: در طبقه اول یک ساختمان ۶ طبقه و در یکی از واحدها حادثه گازگرفتگی رخ داده بود که سه نفر شامل ۲ آقا و یک خانم در محل حادثه حضور داشتند، خانم و یک آقا جان خود را از دست دادند و نفر دیگر روانه بیمارستان شد.

وی افزود: در خارج این ساختمان، دودکش وجود نداشت و همین موضوع منجر به حادثه شد که البته با توجه به سرمای هوا، آلاینده‌ها از دودکش خارج نشده بود و همین عوامل منجر به انتشار گاز دی اکسید کربن شد.

ملکی در ادامه از آتش سوزی در یک کارگاه کفاشی در حوالی باغ سپهسالار خبر داد و گفت: در این حادثه نیز چهار نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در یک ساختمان پنج طبقه که همه آن کارگاه تولید محصولات چرمی و کفش بود، یک واحد در طبقه چهارم به وسعت ۷۰ متر دچار آتش‌سوزی شد؛ به گونه‌ای که ارتفاع شعله‌ها به حدی بود که به واحد بالاسری نفوذ کرد و منجر به ذوب شدن شیشه‌ها شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اضافه کرد: آتش نشانان از گسترش آتش به سمت اطراف جلوگیری کردند و در این حادثه چهار نفر از افرادی که در واحد حضور داشتند دچار دود گرفتگی و سوختگی شدند./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده