زلنسکی: اوکراین نمی‌تواند با واگذاری بیشتر خاک خود در ازای آتش‌بس موافقت کند ادعای نتانیاهو درباره برنامه هسته‌ای ایران حمله ۶ پهپاد یمنی به ۴ موضع حیاتی در اراضی اشغالی گزارش سالانه حقوق بشر آمریکا: خشونت روزانه اسرائیل در کرانه باختری رکورد ۲۰ ساله را شکست وزارت خارجه یمن: عملیات نیرو‌های مسلح ما برای همبستگی با غزه است رایزنی وزیران خارجه عربستان و آمریکا درباره تحولات غزه مصر: کمیته‌ای از ۱۵ شخصیت فلسطینی برای اداره غزه به مدت ۶ ماه تشکیل شده است زلنسکی به گفت‌و‌گو‌های ترامپ و پوتین دعوت نشده است یک دیپلمات زن، مدیرکل آمریکا وزارت خارجه ایران شد لاریجانی: جبهه مقاومت دنبال منافع مردم منطقه است انتصاب جدید در وزارت امور خارجه؛ حمید قنبری کیست؟ غریب‌آبادی: همکاری کشور‌های ساحلی خزر برای حفاظت از آن ضروری است کاخ سفید: «ترامپ» و «پوتین» جمعه در «انکوریج» دیدار می‌کنند نیرو‌های گارد ملی آمریکا وارد پایتخت شدند سفیر جدید اندونزی استوارنامه خود را تسلیم عراقچی کرد

نفوذ شرکت هکری اسرائیل در ۳۳ انتخابات در سراسر جهان

یک شرکت رژیم صهیونیستی به سفارش مشتریان خود در ۳۳ انتخابات در سراسر جهان از طریق عملیات هکری، خرابکاری و انتشار اطلاعات دروغ تاثیر گذاشته است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 17
کد خبر: ۱۷۳۴۵۲

به گزارش راهبرد معاصر، بر اساس تحقیقات صورت گرفته در مرکز موسوم به فوربیدن استوریز (ماجرا‌های ممنوعه) مستقر در پاریس که یک کنسرسیوم از روزنامه نگاران بین المللی است این شرکت هکری این روزنامه نگاران نام آنرا تیم جرج گذاشتند؛ مدعی است بیش از یک دهه فعالیت دارد و افتخار می‌کند در ۳۳ انتخاب ریاست جمهوری دخالت کرده که در ۲۷ مورد آن موفق بوده است.

 

به گزارش شبکه تلویزیونی ویون، روزنامه نگارانی که این تحقیقات را انجام دادند به منظور جمع آوری اطلاعات درباره روش‌ها و توانایی‌های این شرکت خود را به عنوان مشتریان این شرکت جا زده‌اند.

 

براساس یافته‌های آنها، رئیس این شرکت فردی موسوم به «تال حنان» است که ۵۰ سال دارد و عامل اطلاعاتی سابق اسرائیل است. وی مدعی کنترل حساب‌های تلگرامی و داشتن هزاران حساب جعلی در رسانه‌های اجتماعی و ارسال اخبار جعلی است.

 

حنان که هدایت این عملیات ها را در دست دارد غالبا از خدمات خود با عنوان «عملیات سیاه» یاد می‌کند که شامل جمع آوری اطلاعات محرمانه و ساخت روایتی به منظور استقرار آن در سکو‌های اینترنتی مختلف با هدف دستیابی به حداکثر تاثیر است. نتایج این عملیات‌ها به فردی که بالاترین رقم را پرداخت کند فروخته می‌شود که معمولا عاملان سیاسی هستند، اما شامل عاملان خصوصی نظیر اولیگارش گرفتار و دلالان رمزارز نیز می‌شود که به دنبال استفاده از نفوذ خود برای تخریب وجهه رقبا در ارز‌های دیجیتالی مهم هستند.

 

این تحقیقات موجب نگرانی‌های مختلفی شده و شاهد دیگری است مبنی بر این که شرکت‌های خصوصی در سراسر جهان در حال بهره کشی از ابزار‌های هکری و قدرت سکو‌های اینترنتی مختلف رسانه‌های اجتماعی به منظور شکل دادن افکار عمومی هستند./ باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار