شبکه آمریکایی: انصارالله برای اولین‌بار جنگنده آمریکایی را هدف قرار داد لاریجانی: شهید حسن نصرالله جانش را در راه نجات بشریت از ظلم و سیاهی داد نتانیاهو: همچنان ۶۳ اسیر در اختیار حماس هستند وزارت خارجه روسیه سفر لاوروف به ایران را تأیید کرد دعوت مقاومت فلسطین برای حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر سیدحسن نصرالله کشته شدن ۱۰ نیروی ترکیه‌ای در شمال عراق زینب نصرالله: درد فراق پدرم بسیار سنگین است ۶۰۲ اسیر فلسطینی فردا آزاد خواهند شد جزئیات مراسم تشییع شهید نصرالله و صفی‌الدین در بیروت ابوعبیده اسامی ۶ اسیر اسراییلی را که شنبه آزاد می‌شوند اعلام کرد اسرائیل هویت یکی از اجساد تحویل گرفته شده از حماس را تائید نکرد اطلاعیه دفتر حافظ منافع ایران در واشنگتن درباره هم‌وطنانی که از آمریکا اخراج می‌شوند ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین طرح محمود عباس درباره غزه را اعلام کرد سازمان درآمد داخلی آمریکا ۶۰۰۰ کارمند را اخراج می‌کند انفجار ۳ اتوبوس در جنوب تل‌آویو + فیلم 

نفوذ شرکت هکری اسرائیل در ۳۳ انتخابات در سراسر جهان

یک شرکت رژیم صهیونیستی به سفارش مشتریان خود در ۳۳ انتخابات در سراسر جهان از طریق عملیات هکری، خرابکاری و انتشار اطلاعات دروغ تاثیر گذاشته است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 17
کد خبر: ۱۷۳۴۵۲

به گزارش راهبرد معاصر، بر اساس تحقیقات صورت گرفته در مرکز موسوم به فوربیدن استوریز (ماجرا‌های ممنوعه) مستقر در پاریس که یک کنسرسیوم از روزنامه نگاران بین المللی است این شرکت هکری این روزنامه نگاران نام آنرا تیم جرج گذاشتند؛ مدعی است بیش از یک دهه فعالیت دارد و افتخار می‌کند در ۳۳ انتخاب ریاست جمهوری دخالت کرده که در ۲۷ مورد آن موفق بوده است.

 

به گزارش شبکه تلویزیونی ویون، روزنامه نگارانی که این تحقیقات را انجام دادند به منظور جمع آوری اطلاعات درباره روش‌ها و توانایی‌های این شرکت خود را به عنوان مشتریان این شرکت جا زده‌اند.

 

براساس یافته‌های آنها، رئیس این شرکت فردی موسوم به «تال حنان» است که ۵۰ سال دارد و عامل اطلاعاتی سابق اسرائیل است. وی مدعی کنترل حساب‌های تلگرامی و داشتن هزاران حساب جعلی در رسانه‌های اجتماعی و ارسال اخبار جعلی است.

 

حنان که هدایت این عملیات ها را در دست دارد غالبا از خدمات خود با عنوان «عملیات سیاه» یاد می‌کند که شامل جمع آوری اطلاعات محرمانه و ساخت روایتی به منظور استقرار آن در سکو‌های اینترنتی مختلف با هدف دستیابی به حداکثر تاثیر است. نتایج این عملیات‌ها به فردی که بالاترین رقم را پرداخت کند فروخته می‌شود که معمولا عاملان سیاسی هستند، اما شامل عاملان خصوصی نظیر اولیگارش گرفتار و دلالان رمزارز نیز می‌شود که به دنبال استفاده از نفوذ خود برای تخریب وجهه رقبا در ارز‌های دیجیتالی مهم هستند.

 

این تحقیقات موجب نگرانی‌های مختلفی شده و شاهد دیگری است مبنی بر این که شرکت‌های خصوصی در سراسر جهان در حال بهره کشی از ابزار‌های هکری و قدرت سکو‌های اینترنتی مختلف رسانه‌های اجتماعی به منظور شکل دادن افکار عمومی هستند./ باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده