تاکید حماس بر تداوم مبارزه با صهیونیست‌ها-راهبرد معاصر

تاکید حماس بر تداوم مبارزه با صهیونیست‌ها

یگانهای سرکوب حاضر در زندانهای رژیم موقت صهیونیستی در زندان «ریمون»، پس از ضرب‌وشتم اسرای فلسطینی، آنان را به مکان نامعلومی منتقل کردند که مورد اعتراض شدید جنبش حماس قرار گرفته است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 22
کد خبر: ۱۷۴۰۵۴

به گزارش راهبرد معاصر، یگانهای سرکوب حاضر در زندانهای رژیم موقت صهیونیستی در زندان «ریمون»، اسرای فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار بیانیه‌ای، رژیم صهیونیستی را مسئول حفظ سلامت اسرای فلسطینی دانست و تأکید کرد که این حملات و تعدیها علیه اسرا، به صورت هدفمند صورت می‌گیرد.

 

شبکه خبری المیادین به نقل از عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس گزارش داد، تعدی رژیم صهیونیستی وجنایاتش، اراده اسرا را در هم نمی‌شکند و ملت فلسطین باید با اسرای خود همبستگی داشته باشند تا به حقوق و آزادی دست پیدا کنند.

 

القانوع با بیان اینکه سرکوب و محروم کردن اسرا از ساده‌ترین حقوق انسانی، فقط باعث تداوم مبارزات آنان خواهد شد، تصریح کرد، حماس با این جنگ قهرمانانه اسرا ابراز همبستگی کامل دارد.

 

دفتر اطلاع‌رسانی اسرای فلسطینی نیز ساعاتی پیش خبر داد که یگانهای سرکوب در زندنهای صهیونیستی اسرای بخش سه زندان ریمون را پس از ضرب و شتم به مکان نامعلومی منتقل کردند.

 

وزارت اسرا و آزادگان فلسطینی، رژیم صهیونیستی را مسئول سرنوشت این اسرا دانست و تأکید کرد که در میان افراد منتقل شده، افراد سالمند و بیمار نیز حضور داشته است.

 

این نهاد تصریح کرد، چنین تجاوزاتی، تلاش مذبوحانه‌ای از سوی مدیریت زندانهای صهیونیستی است تا از این طریق بتواند به اقدامات تنشزای اسرا پایان دهد.

 

اسرای فلسطینی برای هشتمین روز متوالی به شورش در زندانهای اسرائیلی ادامه می‌دهند. این اقدامات در اعتراض به تصمیمات ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی صهیونیستی است که اسرا را از ساده‌ترین حقوقشان محروم کرده است.

 

در زندانهای صهیونیستی چهار هزار و ۷۸۰ اسیر فلسطینی وجود دارند که در این میان، ۱۶۰ نفر از آنان کودک و ۲۹ نفر هم زن هستند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده