عملیات استشهادی اسیر آزاده علیه افسر اداره زندان‌های صهیونیستی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

عملیات استشهادی اسیر آزاده علیه افسر اداره زندان‌های صهیونیستی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات امروز «ابراهیم منصور» اسیر آزاده فلسطینی علیه افسر اداره زندان‌های صهیونیستی را واکنشی طبیعی به جنایات صهیونیست‌ها علیه اسرا دانست.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۵۱۰۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ جنبش مقاومت اسلامی «حماس» طی بیانیه‌ای اعلام کرد عملیات «ابراهیم منصور» اسیر آزاده اهل قدس که افسر اداره زندان‌های صهیونیستی را در داخل یک شهرک صهیونیست نشین به هلاکت رساند، واکنشی طبیعی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه وی و دیگر اسرای ماست که با اقدامات وحشیانه باعث شهادت صد‌ها نفر از اسرای ما در طول نبرد طوفان الاقصی شده است.

حماس افزود: جنایت‌های اسرائیل علیه اسرای قهرمان ما در زندان‌ها بی جواب نخواهد ماند و قهرمانان ملت فلسطین که مخالف هر گونه ظلم و ستم هستند، پاسخ شایسته‌ای به این رژیم خواهند داد.

حماس از سازمان‌های بین المللی و حقوقی خواست تا رژیم صهیونیستی را برای پایبندی به رعایت حقوق اسرا و توقف جنایت‌های خود در قالب شکنجه و قتل سازمان یافته اسرای فلسطینی در زندان‌های نازی صهیونیستی تحت فشار قرار دهند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده