رئیس شاباک: اوضاع در اسرائیل در آستانه انفجار است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

رئیس شاباک: اوضاع در اسرائیل در آستانه انفجار است

رئیس سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هشدار داد اوضاع در اراضی اشغالی به آستانه انفجار رسیده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 21
کد خبر: ۱۷۳۹۸۲

به گزارش راهبرد معاصر رئیس سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" طی روز‌های گذشته جلسات گسترده‌ای با مسئولان ارشد این رژیم از هر دو جناح ائتلاف و اپوزیسیون برگزار کرده و از آن‌ها خواسته برای آرام‌سازی اوضاع در اراضی اشغالی تلاش کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، منابع عبری زبان اعلام کردند که "رونین بار" نسبت به رسیدن اوضاع در اراضی اشغالی به آستانه انفجار و به خطر افتادن امنیت "اسرائیل" به شدت هشدار داده است.

روزنامه عبری زبان هاآرتص بیان کرد که طبق برآورد‌های منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، اوضاع در اراضی اشغالی به سبب اعتراضات روزافزون نسبت به طرح‌های کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از جمله تلاش برای کاهش اختیارات و صلاحیت دستگاه قضایی هر لحظه ملتهب‌تر و متشنج‌تر می‌شود.

بار تصریح کرد که اعتراضات به اوج خود رسیده و اوضاع به نقطه انفجار نزدیک شده است.

این در حالی است که شماری از عناصر شاباک برای کنترل اعتراضات در اراضی اشغالی با نیرو‌های پلیس همکاری می‌کنند.

هاآرتص افزود که مشارکت نیرو‌های شاباک در کنترل اعتراضات علیه کابینه نتانیاهو در سایه ترس و نگرانی نهاد‌های امنیتی از نفوذ چپ‌گرایان افراطی در صف معترضین با هدف ضربه زدن به نهاد‌های این رژیم صورت می‌گیرد.

به گفته یک منبع در پلیس رژیم صهیونیستی، شاباک طی ماه‌های اخیر دامنه عملیات‌های خود علیه چپ‌گرایان مخرب و اظهارات علیه مسئولان ارشد این رژیم را گسترش داده است./باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار