افزایش شمار قربانیان طوفان در آمریکا به ۳۲ نفر-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

افزایش شمار قربانیان طوفان در آمریکا به ۳۲ نفر

گردباد و طوفان در آمریکا که از روز‌های گذشته آغاز شده علاوه بر خسارت‌های سنگین‏‏ جان ۳۲ تن را در نقاط مختلف این کشور گرفته است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 03
کد خبر: ۱۷۸۱۰۱

به گزارش راهبرد معاصر، در پی وقوع گردباد‌های شدید در جنوب، غرب و مرکز آمریکا تاکنون تعداد زیادی خانه بطور کلی ویران شده است و عده زیادی جان خود را از دست داده اند.

 

رسانه‌ها از افزایش شمار جان باختگان طوفان و گردباد در مناطق مختلف آمریکا طی دو روز گذشته به ۳۲ نفر خبر داده اند.

 

به گزارش خبرگزاری فرانسه، گردباد در چندین ایالت آمریکا، خانه‌ها را ویران کرد و برق هزاران خانه قطع شد. بسیاری از زیرساخت‌ها هم تخریب شده است.

 

در ایالت آرکانزاس، وسایل نقلیه مردم بر اثر طوفان واژگون و درختان از جا کنده شد‌ند و خطوط انتقال برق قطع شد. بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها، بر اثر این گردباد‌ها و طوفان‌های مهیب تاکنون پنج نفر در ایالت آرکانزاس، هفت نفر در تنسی، چهار نفر در ایلینوی و سه نفر در ایندیانا، آلاباما و می‌سی‌سی‌پی جان خود را از دست داده‌اند.

 

بر اساس این گزارش‌ها، بیش از ۵۹۰ هزار نفر در چندین ایالت آمریکا بدون برق مانده‌اند و ایالت‌های اوهایو و پنسیلوانیا نیز بیشترین آسیب‌ها را متحمل شده‌اند.

 

به گفته مقام‌های محلی ایالت تنسی که ۱۰۵ هزار نفر از ساکنانش در حال حاضر بدون برق‌اند، آن‌ها شاهد مرگبارترین طوفان در شهرستان مک‌نیری، در نزدیکی مرز می‌سی‌سی‌پی بوده‌اند که در اثر آن هفت نفر جان خود را از دست دادند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار