نتانیاهو: حماس را به زانو در می‌آوریم رایزنی سفیر اندونزی در تهران با سخنگوی وزارت امور خارجه ایران سازمان ملل: گزارش‌ها در مورد کشتار ۱۰۰ فلسطینی در غزه، وحشتناک است سرایا القدس: عملیات ما در کرانه باختری متوقف نخواهد شد جنجال در دادگاه عالی اسرائیل هنگام بررسی خدمت نظامی حریدی‌ها درخواست سازمان همکاری اسلامی برای برقراری آتش‌بس در سودان قطر: ایران حق دارد برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز خود را توسعه دهد گروسی: تسریع غنی‌سازی اورانیوم را در ایران مشاهده نکردیم الجولانی در ریاض با بن سلمان دیدار کرد معاون ترامپ: اقدام کنست اسرائیل در الحاق کرانه باختری، احمقانه بود حماس: از جانب ما هیچ نقض آتش‌بسی صورت نگرفت پنتاگون: از اروپا خارج نشده‌ایم غریب آبادی: چالشی نسبت به بازگشت اتباع افغانستانی گزارش نشده است پوتین: شهپاد‌های هسته‌ای ساخته‌ایم؛ بوروستنیک در چند ثانیه پرتاب می‌شود غریب آبادی: برای انتقال ایرانیان زندانی در افغانستان تفاهم شده است

ردپای یک بانک آلمانی در توقیف نفتکش‌های حامل محموله‌های ایران در سنگاپور

بانک «نورد ال‌ بی» مستقر در هانور آلمان، مالکان نفتکش‌های چینی حامل نفت ایران را به قصور در یک قرارداد وام 30 میلیون دلاری متهم کرده و درخواست توقیف آنها را داده بود.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 05
کد خبر: ۱۸۴۱۳

به گزارش راهبرد معاصر ، گزارش‌ها نشان می‌دهد توقیف دو نفتکش چینی حامل ال‌پی‌جی ایران توسط سنگاپور، با اتهام و درخواست یک بانک آلمانی صورت گرفته است.

 

بر اساس این گزارش، بانک «نورد ال‌ بی» مستقر در هانور آلمان، مالکان این نفتکش‌ها را به قصور در یک قرارداد وام 30 میلیون دلاری متهم کرده است.

 

در مدارک ارائه شده به دادگاه عالی سنگاپور در ماه گذشته، «نورد ال بی» اعلام کرده است این نفتکش‌ها عمدا دستگاه‌های ناوبری خود را زمانی‌که به تنگه هرمز می‌رسند، خاموش می‌کنند و چند روز بعد، وقتی بارگیری کردند، دوباره آن را روشن می‌کنند.

این بانک در مدارک خود اضافه کرده است کلوپ پی اند آی که خدمات پوشش بیمه و بیمه اتکایی فراهم می‌کند به «نورد ال بی» اطلاع داده است که این پوشش باید فسخ شود.

 

اواخر ماه گذشته، لویدز لیست، یک پایگاه خبری صنعتی گزارش داد دو کشتی حامل نفت خام ایران که اوایل ماه توسط سنگاپور توقیف شده بودند، آزاد شدند.

کشتی‌های «سی دراگون» و «گس اینفینیتی»، نفتکش‌های حمل‌کننده ال‌پی‌جی هستند که در مالکیت شرکت کشتیرانی کونلون مستقر در هنگ‌کنگ قرار دارند.

 

روز گذشته، نیویورک تایمز گزارش داد: از زمان لغو معافیت‌های نفتی، ایران 12 محموله نفت خود را در سراسر آسیا و مدیترانه فروخته است و حداقل 6 نفتکش از این نفتکش‌ها محموله‌هایشان را بنادر چین تحویل داده‌اند.

منبع : فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار