پرسپولیس ۴ - نساجی ۰ / پرسپولیس مقتدرانه قهرمان لیگ برتر شد / هت‌تریک یحیی کامل شد-راهبرد معاصر

پرسپولیس ۴ - نساجی ۰ / پرسپولیس مقتدرانه قهرمان لیگ برتر شد / هت‌تریک یحیی کامل شد

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری پرگل برابر نساجی قهرمان لیگ برتر شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 18
کد خبر: ۱۸۴۸۱۷

به گزارش راهبرد معاصر، تیم فوتبال پرسپولیس که یک گام تا قهرمانی فاصله داشت در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه  ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مهمان نساجی بود که با یک برد پر گل کار را تمام کرد.

پرسپولیس در نیمه اول با دو گل از سد نساجی گذشت و 10 نفره شدن میزبان هم شانس قهرمانی تیم یحیی گل محمدی را بیش از پیش کرد.

در نیمه دوم سرخپوشان پایتخت دو مرتبه دیگر گلزنی کردند تا با برتری چهار گله مقابل نساجی ، مقتدرانه با 66 امتیاز قهرمان لیگ شوند.

این سومین قهرمانی پرسپولیس تحت هدایت یحیی گل‌محمدی در لیگ برتر بود.

علی نعمتی ، سعید صادقی ، سروش رفیعی و میلاد سرلک گلزنان پرسپولیس در این دیدار بودند.

گروه داوری: بیژن حیدری، محمدرضا ابوالفضلی، فرهاد مروجی، روح اله شریفی/ ناظر: ابوطالب طاهریان

نساجی ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، سیداحمد موسوی، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، محمد شریفی، ایوب کلانتری، فرزاد زامهران، علی شجاعی و رضا جعفری

سرمربی: کارلوس هرناندز

 پرسپولیس ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی، گولسیانی و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 شرح گل‌ها:

توپ ارسالی توسط مهدی ترابی روی ضربه ایستگاهی با دفع ناقص حامد شیری و علیرضا ابراهیمی همراه شد اما در ادامه توپ مقابل پای علی نعمتی قرار گرفت تا او به راحتی دروازه نساجی را باز کند.

اشتباه علیرضا ابراهیمی باعث شد تا وحید امیری در مقابل محوطه جریمه صاحب توپ شود و پاس عمقی خود را به سعید صادقی بدهد که او در موقعیت تک به تک گل دوم را هم به ثمر رساند.

در دقیقه 75 یک ضد حمله سریع از سوی بازیکنان پرسپولیس توپ را به میلاد سرلک رساند و او هم موقعیت شوتزنی را برای هم تیمی خود فراهم کرد و ضربه غیر قال مهار سروش رفیعی حساب کار را 3 بر صفر کرد.

این بار نوبت میلاد سرلک بود. دقایقی بعد از پاس گل، او با یک دورخیز کوتاه شوت خود را به سمت دروازه زد و به شکلی دیدنی پرسپولیس را به گل چهارم رساند.

حواشی:

*داوود رفعتی ناظر بازی دیدار نساجی و پرسپولیس در قائمشهر  با خبرنگاران  برخورد بدی داشت و خبرنگاران را بیرون کرد . این در شرایطی است که با اعلام یگان ویژه قرار شد خبرنگاران به طبقه سوم اداری و جایگاه بروند اما از آنجا هم بیرون شدند!

*وضعیت اسفناک جایگاه خبرنگاران که عملا کار پوشش بازی را دچار اخلال کرد.هواداران نساجی که به جای خبرنگاران جایگاه رو اشغال کرده بودند، مانع دسترسی نماینده رسانه‌ها در این ورزشگاه شده بودند.

*حمد پولادگر معاون وزیر ورزش در ورزشگاه شهید وطنی حضور پیدا کرد تا مهمان ویژه دیدار حساس نساجی _  پرسپولیس باشد.

*هواداران به شدت تیم مهمان را تشویق کردند.

*برخی از تصاویر اختصاصی خبرگزاری برنا که شامل فیلم و عکس است را در ادامه مشاهده می کنید.

*خوش و بش یحیی گلمحمدی با پرسپولیسی های سابق در نوع خود جالب بود.

*برای دقایقی برق ورزشگاه وطنی رفت !

*هواداران پرسپولیس بارها علیه مالک نساجی شعار سر دادند.

*در ورزشگاه ترانه‌های محلی مازندرانی پخش شد که هواداران حاضر در سکوها را به وجد آورد.

*برخی هوادارانی که بلیت سی آی پی دارند نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند و جایگاه مخصوص آنها توسط هواداران دیگر اِشغال شده است.

*افشین پیروانی به دیر شروع شدن بازی در نیمه دوم اعتراض کرد.

*پس از به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس، بین برخی طرفداران ۲ تیم درگیری ایجاد شد که این غائله با ورود یگان ویژه پایان یافت‌.

* ابوالفضلی کمک داور اول بازی در اواسط نیمه دوم مصدوم شد به طوری که بازی برای دقایقی متوقف شد تا پزشکان بالای سر او بیایند.

*هواداران پرسپولیس از 10 دقیقه پیش از پایان بازی سرود قهرمانی خواندند./ برنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار