سقوط اتوبوس زائران هندو به دره ۱۰ کشته بر جای گذاشت-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سقوط اتوبوس زائران هندو به دره ۱۰ کشته بر جای گذاشت

به گفته پلیس، اتوبوس حامل زائران هندو به زیارتگاهی در کشمیر تحت کنترل هند در روز سه شنبه از روی پل بزرگراهی به داخل دره هیمالیا سقوط کرد و دست کم ۱۰ نفر کشته و ۵۵ نفر مجروح شدند.
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۰ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 31
کد خبر: ۱۸۷۱۷۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ به گفته پلیس، اتوبوس در مسیر شهر کاترا از شهر امریتسار در شمال ایالت پنجاب بود که به دره نزدیک شهر جامو سقوط کرد.

افسر پلیس محلی «چاندان کوهلی» به خبرنگاران گفت که بار اتوبوس بیش از حد بوده است. او گفت که کشته شدگان از ایالت بیهار در شرق هند بودند.

اهالی و مسئولان به سرعت به محل حادثه شتافتند و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند. مجروحان در بیمارستان بستری شده اند.

زیارتگاه Vaishno Devi در کاترا بسیار مورد احترام هندو‌ها است و سالانه صد‌ها هزار نفر از آن بازدید می‌کنند.

هند بالاترین نرخ مرگ و میر جاده‌ای را در جهان دارد و سالانه صد‌ها هزار نفر کشته و زخمی می‌شوند. بیشتر تصادفات ناشی از بی احتیاطی در رانندگی، جاده‌های نامناسب و وسایل نقلیه قدیمی است. / مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار