اتحادیه اروپا: افغانستان نباید به لانه‌ای برای تروریسم تبدیل شود-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

اتحادیه اروپا: افغانستان نباید به لانه‌ای برای تروریسم تبدیل شود

رئیس شورای اروپا در دیدار با رئیس جمهور قرقیزستان اظهار داشت افغانستان نباید به لانه‌ای برای تروریسم تبدیل شود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 04
کد خبر: ۱۸۷۷۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ «چارلز میشل» رئیس شورای اروپا در دیدار با «صدر جباروف» رئیس جمهور قرقیزستان درباره مسائل مورد علاقه از جمله افغانستان تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار گفت اتحادیه اروپا برای کمک قرقیزستان و تاجیکستان در حل و فصل مشکل مرزی بین دو کشور آماده است.

میشل همچنین اظهار داشت ما آماده حمایت از تلاش‌های مربوط به امنیت منطقه هستیم. می‌دانیم که در مرز با تاجیکستان تنش وجود دارد.

رئیس شورای اروپا همچنین درباره شرایط افغانستان نیز گفت ما می‌دانیم که مردم افغانستان از این وضعیت و این شرایط انسانی رنج می‌برند.

وی افزود اتحادیه اروپا برای حل مشکل افغانستان به کمک کشور‌های آسیای مرکزی نیاز دارد، زیرا آن‌ها ماهیت رویداد‌های جاری در افغانستان را بهتر درک می‌کنند. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده