وحیدی: انتخابات امسال از اولویت‌های مهم استانداران است-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

وحیدی: انتخابات امسال از اولویت‌های مهم استانداران است

وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور بر تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات، یکی از اولویت‌های مهم استانداران در سال جاری است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 12
کد خبر: ۱۸۸۹۲۳

به گزارش راهبرد معاصر، احمد وحیدی وزیر کشور که در جلسه مشترک استانداران با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت سخن می‌گفت، بر تحقق راهبرد چهارگانه رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات تاکید کرد.

 

وزیر کشور در ادامه راهپیمایی عظیم و جهانی اربعین را از دیگر موضوعات مورد توجه و پیش رو خواند و اظهار داشت: در این ارتباط برخی استان‌های مرزی در غرب کشور به صورت مستقیم درگیر هستند و سایر استان‌ها نیز لازم است به این استان‌ها یاری دهند.

 

وحیدی برگزاری راهپیمایی منظم، زمانبندی شده و سازمان یافته اربعین را از دیگر برنامه‌های مهم وزارت کشور خواند و افزود: اقدامات و برنامه‌های دست اندرکاران اجرایی آن برای اعزام زائران باید از مبدا شروع شود.

 

وی همچنین بر توجه استانداران به آسیب‌های اجتماعی تاکید و خاطر نشان کرد: در این ارتباط نیز فعال کردن ظرفیت‌های مردمی اهمیت ویژه ای دارد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده