ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

تاکید وزارت علوم بر ارتقای زیرساخت امنیت سایبری دانشگاه‌ها

تاکید وزارت علوم بر ارتقای زیرساخت امنیت سایبری دانشگاه‌ها مدیر کل مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت علوم بر ارتقای زیرساخت امنیت سایبری دانشگاه‌ها تأکید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 17
کد خبر: ۱۸۹۶۹۸

به گزارش راهبرد معاصر، نشست خبری نخستین همایش مدیران فناوری اطلاعات و مدیران آپای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری با حضور محمدهادی زاهدی مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آزادی‌مطلق معاون امنیت و زیرساخت اداره کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم، زهرا ناظم بکائی رییس دانشگاه الزهرا(س) و محمدرضا عصاری معاون اداری مالی دانشگاه و دبیر اجرایی همایش در سالن پروین اعتصامی مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

 

محمدهادی زاهدی مدیر کل مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت علوم در این نشست با تأکید بر ضرورت پیچیدگی‌ها و پیشرفت‌های فناوری، گفت: حوزه فناوری باید حوزه پیشروان باشد و نه تنها خدمات بلکه باید آموزش بدهد و پیشروان تحول فناوری در کشور باشد.

 

وی با بیان اینکه باید فناوری در اولویت دانشگاه‌ها باشد تا دانشگاه‌ها بتوانند به سمت باز شدن حرکت کنند، اظهار داشت: یکی از اهداف همایش بحث اتصال دانشگاه ها به پنجره خدمات هوشمند دولت است و ما این پنجره را در وزارت علوم ایجاد کردیم، البته در دو سال گذشته کمترین آسیب رو از نظر حملات سایبری داشتیم اما نمی توان تضمین داشته باشیم به همین دلیل یکی از اولویت های ما توجه به ارتقای زیرساخت امنیت سایبری دانشگاه‌ها است.

 

 تارنمای همایش مدیران فناوری اطلاعات و مدیران آپای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری به آدرس http://Itsec1402.msrt.ir در دسترس است./ فارس

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار