رژیم صهیونیستی ورود خود را به جنگ اوکراین و روسیه رسمیت بخشید-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

رژیم صهیونیستی ورود خود را به جنگ اوکراین و روسیه رسمیت بخشید

رژیم صهیونیستی با ادعای کمک به اوکراین برای جلوگیری از به غنیمت گرفته شدن تجهیزات نظامی غربی به دست روس‌ها و مهندسی معکوس آن، رسما ورود خود را به جنگ این کشور رسمیت بخشید.
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۸ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 18
کد خبر: ۱۸۹۸۲۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ پایگاه اطلاع رسانی دبکا در خبر در این زمینه اعلام کرد، اسرائیل برای جلوگیری از به غنیمت گرفته شدن تجهیزات نظامی اوکراین را در این کشور وارد عمل شده است.

به زعم این رسانه نزدیک به سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، ارتش روسیه بسیاری از جنگ افزار‌های به غنیمت گرفته شده در جنگ را با هواپیما منتقل کرده تا با کمک متحدانش آن‌ها را مهندسی معکوس کند.

شماری از افسران عالی‌رتبه اسرائیلی در این رابطه اعلام کردند، با توجه به نگرانی‌های شدیدی که از دستیابی دشمنان اسرائیل به سلاح‌های پیشرفته از طریق مهندسی معکوس وجود دارد، وزیر جنگ اسرائیل در دیدار اخیر خود با وزیر دفاع آمریکا این مسئله را مطرح و با وی راه‌های جلوگیری از چنین امری را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گفته این افسران: امروز سلاح‌های ضد تانک به ویژه موشک‌های جاولینز آمریکایی و مالوس ان ال‌ای دبلیو بریتانیایی از مهم‌ترین تسلیحاتی هستند که احتمال مهندسی معکوس آن‌ها وجود دارد. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار