گفتگوی رئیس رژیم صهیونیستی با محمود عباس-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

گفتگوی رئیس رژیم صهیونیستی با محمود عباس

رئیس رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین فرا رسیدن عید قربان را به وی تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۰۶ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 27
کد خبر: ۱۹۱۵۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفتگو کرد. هرتزوگ در جریان این گفت‌وگوی تلفنی بر ضرورت مبارزه با آنچه «تروریسم» و «تحریک» و «نفرت افکنی» خواند، تاکید کرد.

هرتزوگ همچنین گفت که وی به شدت حملات وحشیانه شهرک نشینان تندرو به فلسطینی‌ها طی روز‌های اخیر را محکوم می‌کند.

صبح امروز نیز یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با حسین الشیخ، وزیر امور مدنی تشکیلات خودگردان فلسطین تلفنی گفتگو کرد.

دو طرف در مورد تشدید درگیری‌ها طی روز‌های گذشته گفتگو کرده و بر نیاز مشترک برای آرام کردن اوضاع میدانی به‌منظور دستیابی به صلح تاکید کردند. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده