آوارگی مهاجران در مرز آمریکا بدون آب و غذا-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

آوارگی مهاجران در مرز آمریکا بدون آب و غذا

تعداد زیادی از مهاجران در مرز آمریکا و مکزیک آواره مانده و حتی دیگر آب و غذا نیز ندارند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 28
کد خبر: ۱۹۱۶۶۲

به گزارش راهبرد معاصر، شمار زیادی از مهاجران در مرز آمریکا و مکزیک چند روز است که بدون آب و غذا تجمع کرده اند اما نه اجازه ورود دارند نه امکان بازگشت.

 

بسیاری از مهاجرانی که به مرزهای جنوبی آمریکا آمده اند گرفتار شده اند و نه راه پیش دارند و نه راه پس. آنها از ورود به آمریکا منع می شوند و در عین حال می ترسند که برگردند.

 

آنها در خاک آمریکا نیستند به همین خاطر گشت مرزی آنها را سوار نمی کند اما اگر برگردند کارتل ها و دیگر خطرها در کمین آنها هستند.

 

مهاجران که چند روز است نه آب دارند نه غذا و در منطقه ایگل پاس در مرز آمریکا با مکزیک آواره ماندند، درحال حاضر یک روز از بازدید دسانتیس، فرماندار تگزاس برای اعلام سیاست های جدید خودش می‌گذرد.

 

حال گروهی از مهاجران را در کناره های رودخانه که به خاطر سیم های خاردار قادر به رساندن خود به ایگل پاس نیستند. مهاجران سخن می‌گویند اکنون سه روز است که غذا نخورده اند.

 

بیشتر این مهاجران از ونزوئلا هستند. صدای گریه اطفال را هم بلند شده است. کودکانی هم هستند که اکنون دارند آب بازی می کنند. و این واقعیتی است که مرز آمریکا در جریان است./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده