ویروس گوارشی جدید در راه است؟ وزیر آموزش و پرورش: از میان ۹۰۰ هزار شرکت کننده مرحله اول کنکور، ۵۰۰ هزار نفر داوطلب دانشگاه فرهنگیان بودند/ ۷۲ هزار نفر وارد مرحله ارزیابی تکمیلی شدند آلمان موفق به ساخت ماده‌ای شد که تا به امروز وجود نداشت آغاز به کار رسمی تاکسی اینترنتی تهران؛ به زودی ممنوعیت عمل جراحی زیبایی توسط پزشکان عمومی برداشته شد تب کریمه کنگو؛ بیماری کُشنده تابستانی هواشناسی ایران ۱۴۰۴/۴/۲۵؛ هشدار گرمای شدید در ۲۹ استان مشاغلی که هوش مصنوعی نمی‌تواند جایگزین آنها شود محرومیت ۱ تا ۱۰ ساله برای متخلفان کنکور دستگیری شرور معروف و ۸ متهم دیگر در پرونده نزاع مرگبار جنوب شرق تهران آیتم‌های تعیین شهریه مدارس غیردولتی/ کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و بیمه کامل آنها از مهرماه جریمه ورود به محدوده طرح از ۲۸ خرداد تا ۸ تیر حذف می‌شود؟ هشدار هواشناسی درباره استمرار گرما در ۲۷ استان/ لزوم مدیریت مصرف انرژی فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور عکس روز ناسا از یک فرورفتگی در مریخ

یک سرویس دیگر توئیتر پولی شد

توئیتر اعلام کرد کاربران برای دسترسی به توئیت‌دک باید هزینه بپردازند تا تایید شوند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 04
کد خبر: ۱۹۲۶۸۷

به گزارش راهبرد معاصر، توئیتر در توئیتی اعلام کرد که کاربران به زودی برای استفاده از توئیت‌دک باید تأیید شوند. این شرکت گفت که این تغییر 30 روز دیگر اعمال خواهد شد.

 

توئیتر این خبر را در توییتی اعلام کرد که در آن نسخه بهبودیافته توئیت‌دک با ویژگی‌های جدید توضیح داده شده است. مشخص نیست که آیا توئیتر برای هر دو نسخه جدید و قدیمی این سرویس از کاربران هزینه دریافت می کند یا خیر.

 

دسترسی به توئیت‌دک که قبلا رایگان بود و به طور گسترده توسط کسب و کارها و سازمان های خبری برای نظارت آسان بر محتوا استفاده می شد، می تواند باعث افزایش درآمد برای توئیتر شود. این شرکت در میان مشکلات اقتصادی برای حفظ درآمد تبلیغاتی تحت مالکیت ایلان ماسک تلاش کرده است.

 

این اقدام تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که ماسک اعلام کرد کاربران امکان دیدن تعداد محدودی پست را در روز خواهند داشت.

 

اعلامیه او با واکنش شدید کاربران در توئیتر مواجه شد و کارشناسان تبلیغات گفتند که این امر باعث تضعیف لیندا یاکارینو مدیرعامل جدید و عدم سرمایه گذاری تبلیغ کنندگان می شود. توئیت‌دک یک ابزار مبتنی بر وب است که به شما کمک می‌کند تا به حساب های توئیتر را مدیریت کنید. این ابزار برای بهبود سازمان‌ها و عملکردشان در سراسر حساب های توئیتر طراحی شده است.

 

در این طرح افراد باید 8 دلار در ماه برای تأیید حساب خود بپردازند، در حالی که سازمان ها هزار دلار در ماه پرداخت خواهند کرد. مشکلات اقتصادی و قطع شدن تبلیغات بسیاری از تبلیغ کنندگان باعث شده تا این شرکت رو به پولی کردن خدمات خود آورد./ فارس

ارسال نظر