اعلام آخرین وضعیت افزایش حقوق فرهنگیان و معلمان در سال جدید  ساداتی‌نژاد و فاطمی‌امین به زندان محکوم شدند/ قوه قضاییه: احکام پرونده چای دبش قطعی است+ فیلم حکم پرونده دبش صادر شد/ متهم ردیف اول در ۶ عنوان اتهامی محکوم شد آلودگی به تهران بر می‌گردد؛ بارش باران و برف از چهارشنبه شب افزایش «سن» ورود به دانشگاه‌های تربیت معلم تا حداکثر ۲۷ یا ۳۰ سال بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور شناسایی ۴۵۸ نقطه حادثه‌خیز در تهران فعالیت مدارس و ادارات دولتی مازندران فردا دوشنبه از ۹ صبح آغاز می‌شود بازداشت ۹ مأمور خاطی در پرونده جان باختن کودک ایرانشهری مدارس مشهد غیر حضوری شد هشدار پلیس فتا: برای دریافت کالا برگ نیازی به کلیک بر روی هیچ لینکی نیست دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در کرمانشاه پیامک‌های جعلی سود سهام عدالت از ترفند‌های کلاهبرداری است کشف نوع جدیدی از سلول‌های چربی و نقش آنها در بیماری‌های متابولیک اسکایپ تعطیل می‌شود؟

یک سرویس دیگر توئیتر پولی شد

توئیتر اعلام کرد کاربران برای دسترسی به توئیت‌دک باید هزینه بپردازند تا تایید شوند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۱۳ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 04
کد خبر: ۱۹۲۶۸۷

به گزارش راهبرد معاصر، توئیتر در توئیتی اعلام کرد که کاربران به زودی برای استفاده از توئیت‌دک باید تأیید شوند. این شرکت گفت که این تغییر 30 روز دیگر اعمال خواهد شد.

 

توئیتر این خبر را در توییتی اعلام کرد که در آن نسخه بهبودیافته توئیت‌دک با ویژگی‌های جدید توضیح داده شده است. مشخص نیست که آیا توئیتر برای هر دو نسخه جدید و قدیمی این سرویس از کاربران هزینه دریافت می کند یا خیر.

 

دسترسی به توئیت‌دک که قبلا رایگان بود و به طور گسترده توسط کسب و کارها و سازمان های خبری برای نظارت آسان بر محتوا استفاده می شد، می تواند باعث افزایش درآمد برای توئیتر شود. این شرکت در میان مشکلات اقتصادی برای حفظ درآمد تبلیغاتی تحت مالکیت ایلان ماسک تلاش کرده است.

 

این اقدام تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که ماسک اعلام کرد کاربران امکان دیدن تعداد محدودی پست را در روز خواهند داشت.

 

اعلامیه او با واکنش شدید کاربران در توئیتر مواجه شد و کارشناسان تبلیغات گفتند که این امر باعث تضعیف لیندا یاکارینو مدیرعامل جدید و عدم سرمایه گذاری تبلیغ کنندگان می شود. توئیت‌دک یک ابزار مبتنی بر وب است که به شما کمک می‌کند تا به حساب های توئیتر را مدیریت کنید. این ابزار برای بهبود سازمان‌ها و عملکردشان در سراسر حساب های توئیتر طراحی شده است.

 

در این طرح افراد باید 8 دلار در ماه برای تأیید حساب خود بپردازند، در حالی که سازمان ها هزار دلار در ماه پرداخت خواهند کرد. مشکلات اقتصادی و قطع شدن تبلیغات بسیاری از تبلیغ کنندگان باعث شده تا این شرکت رو به پولی کردن خدمات خود آورد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده