بررسی تغییر سن بازنشستگی در لایحه برنامه هفتم به کجا رسید؟-راهبرد معاصر
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات شرکت کرد فرمانده کل ارتش در انتخابات شرکت کرد اخذ رأی فقط با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی انجام می‌گیرد وحیدی: انتخابات با حضور ناظران مختلف در امنیت و سلامت برگزار خواهد شد رهبر انقلاب:‌ دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است آغاز انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ حضور گسترده مردم و چهره ها و شخصیت های مختلف در دقایق ابتدایی انتخابات در پای صندوق‌های رای درحال تکمیل... رهبر انقلاب رای خود را به صندوق انداختند نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است

بررسی تغییر سن بازنشستگی در لایحه برنامه هفتم به کجا رسید؟

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از حذف موضوع «محاسبه میانگین حقوق بازنشستگی برمبنای پنج سال آخر خدمت کارکنان دولت» از لایحه برنامه هفتم در این کمیسیون، خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۱۳ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 04
کد خبر: ۱۹۲۷۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور در این کمسیون، گفت: یکی از موارد که در لایحه آمده بود درباره محاسبه میانگین حقوق پنج سال پایان دوره خدمت به عنوان ملاک پرداخت حقوق بازنشستگی بود که اعضای کمیسیون با اکثریت آرا با آن مخالفت کردند.

 

وی افزود:اعضای کمیسیون اجتماعی میانگین پنج سال آخر حقوق برای دریافتی به عنوان حقوق بازنشستگی را از لایحه برنامه حفظ کردند لذا بر این اساس اعضای کمیسیون اجتماعی تصویب کرد که مبنای محاسبه حقوق بازنشستگی همچون گذشته 2 سال آخر خدمت باشد.

 

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: در صورتی که پنج سال دریافتی حقوق آخر خدمت ملاک دریافتی بازنشستگی باشد باعث کاهش حقوق بازنشستگان خواهد شد لذا اعضای کمیسیون این بند را از لایحه برنامه هفتم حذف کردند.

 

وی تاکید کرد: این مصوبه کمیسیون اجتماعی است و در نهایت این موضوع باید در کمیسیون تلفیق تصمیم گیری و نهایی شود و در جلسه علنی نیز به تصویب برسد.

 

*کمیسیون برنامه میانگین 5 سال حقوق برای بازنشستگی را از لایحه برنامه حذف کرد.

پیش از این نیز محمد خدابخشی نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با تسنیم، از حذف موضوع «محاسبه میانگین حقوق بازنشستگی برمبنای پنج سال آخر خدمت کارکنان دولت» از لایحه برنامه هفتم در این کمیسیون، خبر داده بود./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار