صدور بیش از ۱۹۰۰۰ روادید برای زائران افغانستانی از مرز چذابه هوش مصنوعی و توانمندسازی معلمان راهبرد اصلی آموزش و پرورش عملیات بزرگ پلیس در شاهرود؛ کشف کارگاه سیار تولید سلاح با ۱۱ هزار قالب جنگی! معاون استاندار تهران: حدود ۴۵ درصد خودرو‌های شخصی در استان فرسوده و نیازمند نوسازی هستند زنجان فردا چهارشنبه ۲۲ مرداد تعطیل شد استان همدان فردا تعطیل شد هشدار هواشناسی برای تهران/ رگبار در نیمه شمالی و وزش باد شدید در نیمه جنوبی و غرب چهارمحال و بختیاری فردا تعطیل شد نحوه به‌کارگیری معلمان سوادآموزی در آموزش و پرورش اعلام شد البرز چهارشنبه تعطیل شد کرمانشاه چهارشنبه ۲۲ مرداد تعطیل شد رئیس سازمان هواشناسی: بارش‌های پاییز هم منابع آبی از دست‌رفته را جبران نمی‌کند هرمزگان روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه تعطیل شد کردستان چهارشنبه تعطیل شد هشدار زرد هواشناسی برای آب‌های جنوب کشور استرداد متهم کلاهبرداری ۱۶۷ هزار دلاری به ایران با همکاری اینترپل

مدیرعامل جدید توئیتر کیست؟

مدیرعامل جدید توئیتر در پستی درباره محدودیت‌های جدید برای خواندن توئیت‌ اعلام موضع کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 05
کد خبر: ۱۹۲۸۹۳

به گزارش راهبرد معاصر، لیندا یاکارینو، مدیرعامل توئیتر از سقف اعلام شده در مورد تعداد توئیت‌هایی که کاربران می‌توانند در یک روز بخوانند، دفاع کرد و گفت که تبلیغات در روزهای پس از مرحله ای که انتقاد شدید کاربران و متخصصان بازاریابی را به دنبال داشت، ثابت بوده است.

 

یاکارینو در توئیت خود نوشت: «وقتی ماموریتی مانند توئیتر دارید، باید حرکت های بزرگی انجام دهید تا پلتفرم را تقویت کنید.» این اولین اظهار نظر عمومی او در مورد محدودیت‌هایی بود که روز شنبه توسط ایلان ماسک مالک توئیتر اعلام شد.

 

در روزهای پس از اعلام ماسک، کاربران توئیتر اسکرین شات هایی را منتشر کردند که نشان می داد پس از رسیدن به حد مجاز، قادر به دیدن هیچ توئیتی از جمله در صفحات تبلیغات شرکتی نیستند. متخصصان بازاریابی گفتند که این می تواند تلاش های یاکارینو برای جذب تبلیغ کنندگان را تضعیف کند.

 

توئیتر گفت تنها درصد کمی از افرادی که از این پلتفرم استفاده می کنند تحت تأثیر محدودیت ها قرار گرفته اند.

 

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: برای اطمینان از صحت پایگاه کاربران خود، باید اقدامات شدیدی برای حذف هرزنامه‌ها و ربات‌ها از پلتفرم انجام دهیم.

 

این محدودیت بلافاصله پس از اجباری شدن ورود به یک حساب کاربری برای مشاهده توئیت‌ها در این پلتفرم، اعمال شد.

 

متا اعلام کرد که قصد دارد اپلیکیشن میکروبلاگینگ به نام Threads را راه‌اندازی کند، برنامه‌ای که چالشی مستقیم برای توئیتری است که از زمان خرید آن توسط ماسک به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

توئیتر در پاسخ به این سوال که چرا مدیرعامل تا 3 روز پس از اعلام این اقدام، نظری نداده است، یک ایموجی مدفوع برای رویترز ارسال کرد که پاسخ استاندارد شرکت به پرسش‌های رسانه‌ای است./ فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار