هفته آینده درباره زمان برگزاری کنکور تصمیم‌گیری می‌شود دستگیری عامل موساد در مترو تهران هشدار باران‌های شدید موسمی به ۶ استان / شهروندان در خطر سیل و صاعقه و باد شدید طرح ترافیک در پایتخت از فردا اجرا می‌شود تامین اجتماعی: آگهی‌های خرید سابقه بیمه‌ای کلاهبرداری است تمدید مهلت ثبت‌نام فرهنگیان در سامانه نقل و انتقال + توضیحات سخنگوی وزارت آموزش و پرورش آمار رسمی شهدای حمله اسرائیل به زندان اوین اعلام شد + جزئیات ۳ روز رگبار باران و رعد و برق در نوار شمالی و ۲ استان دیگر / خیزش گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور اورژانس تهران نیرو جذب می‌کند + شرایط پنجمین امدادگر هلال احمر به شهادت رسید پیکر شهید طهرانچی و همسرش در حرم عبدالعظیم آرام گرفت بازسازی بافت پیچیده گوش موش‌ها با فعال‌سازی یک کد ژنتیکی باستانی دادستان کل کشور: اتباع غیرمجاز باید هرچه سریع‌تر کشور را ترک کنند بازگشت ساعات کاری میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار به قبل حریق عمدی دو دستگاه تریلی توسط مخلان نظم و امنیت در لاشار

مدیرعامل جدید توئیتر کیست؟

مدیرعامل جدید توئیتر در پستی درباره محدودیت‌های جدید برای خواندن توئیت‌ اعلام موضع کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 05
کد خبر: ۱۹۲۸۹۳

به گزارش راهبرد معاصر، لیندا یاکارینو، مدیرعامل توئیتر از سقف اعلام شده در مورد تعداد توئیت‌هایی که کاربران می‌توانند در یک روز بخوانند، دفاع کرد و گفت که تبلیغات در روزهای پس از مرحله ای که انتقاد شدید کاربران و متخصصان بازاریابی را به دنبال داشت، ثابت بوده است.

 

یاکارینو در توئیت خود نوشت: «وقتی ماموریتی مانند توئیتر دارید، باید حرکت های بزرگی انجام دهید تا پلتفرم را تقویت کنید.» این اولین اظهار نظر عمومی او در مورد محدودیت‌هایی بود که روز شنبه توسط ایلان ماسک مالک توئیتر اعلام شد.

 

در روزهای پس از اعلام ماسک، کاربران توئیتر اسکرین شات هایی را منتشر کردند که نشان می داد پس از رسیدن به حد مجاز، قادر به دیدن هیچ توئیتی از جمله در صفحات تبلیغات شرکتی نیستند. متخصصان بازاریابی گفتند که این می تواند تلاش های یاکارینو برای جذب تبلیغ کنندگان را تضعیف کند.

 

توئیتر گفت تنها درصد کمی از افرادی که از این پلتفرم استفاده می کنند تحت تأثیر محدودیت ها قرار گرفته اند.

 

این شرکت در یک پست وبلاگی گفت: برای اطمینان از صحت پایگاه کاربران خود، باید اقدامات شدیدی برای حذف هرزنامه‌ها و ربات‌ها از پلتفرم انجام دهیم.

 

این محدودیت بلافاصله پس از اجباری شدن ورود به یک حساب کاربری برای مشاهده توئیت‌ها در این پلتفرم، اعمال شد.

 

متا اعلام کرد که قصد دارد اپلیکیشن میکروبلاگینگ به نام Threads را راه‌اندازی کند، برنامه‌ای که چالشی مستقیم برای توئیتری است که از زمان خرید آن توسط ماسک به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

توئیتر در پاسخ به این سوال که چرا مدیرعامل تا 3 روز پس از اعلام این اقدام، نظری نداده است، یک ایموجی مدفوع برای رویترز ارسال کرد که پاسخ استاندارد شرکت به پرسش‌های رسانه‌ای است./ فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار