سقوط هواپیمای فوق سبک آموزشی در گرمسار-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

سقوط هواپیمای فوق سبک آموزشی در گرمسار

در پی سقوط یک فروند هواپیمایی فوق سبک آموزشی در شهرستان گرمسار ۲ سرنشین آن کشته شدند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 15
کد خبر: ۱۹۳۲۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ این هواپیمای فوق سبک صبح امروز در حوالی بخش ایوانکی شهرستان گرمسار و در یک کیلومتری فرودگاه خصوصی افلاک آسیا در این شهرستان دچار سانحه شده و سقوط کرد.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان ضمن تأیید این خبر از اعزام 2 اکیپ امدادی به محل سقوط این هواپیما خبر داد.


علی آقا یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: این حادثه را ساعت 9 صبح امنیت پرواز فرودگاه افلاک آسیا به هلال‌احمر استان سمنان خبر داده است.

 

وی افزود: به‌محض اطلاع این حادثه، 2 اکیپ شامل 6 نفر از نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر به همراه یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان سمنان اضافه کرد: متأسفانه 2 نفر از سرنشینان این هواپیمای فوق سبک شامل یک مرد و یک زن براثر این سانحه جان باختند.

 

یحیایی با اشاره به اینکه عملیات امداد و نجات همچنان به اتمام نرسیده است و پایان عملیات هنوز اعلام‌نشده است تصریح کرد: به‌محض کسب اطلاعات تکمیلی، به رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار