پیش بینی بورس یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲-راهبرد معاصر

پیش بینی بورس یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲

انتظار می رود در معاملات روز یکشنبه بازار با عرضه قوی آغاز به کار کند و در صورت عدم حمایت می تواند بیشتر بازار رو به پایین حرکت کند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۱۷ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 08
کد خبر: ۱۹۳۳۵۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ بازار طبق سناریویی که انتظار می‌رفت در روز شنبه به کار خود پایان داد و با منفی به کار خود پایان داد نکته‌ای که هم در پیش بینی معاملات شنبه به آن اشاره شده بود و هم در تحلیل هفتگی.

علی فراقی کارشناس بازار سرمایه در پیش بینی بازار سرمایه در روز یکشنبه به مهر گفت: پیش بینی که برای روز آتی خواهد رفت بازگشایی بازار از سمت عرضه است چیزی برخلاف رفتار معاملات روز شنبه.

فراقی افزود: در صورت عدم شکل گیری حجم خاصی در بازار انتظار ادامه دار بودن این عرضه تا انتهای بازار خواهد رفت که باعث ثبت روزی کاهشی در اکثریت نمادها خواهیم بود و در نهایت همانند روز گذشته می‌توان شاخص هم وزن را در وضعیت مساعدتری نسبت به شاخص کل در نظر گرفت.

فراقی در پایان گفت: ضعیف‌ترین صنایع را همانند چند روز معاملاتی گذشته می‌توان صنایع دلاری محور خصوصاً صنایعی که دارای شرکت‌های بزرگ‌تری از این لحاظ در چیدمان خود هستند باشیم که برای نمونه به صنعتی مانند پالایشگاه می‌توان اشاره کرد./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار