تظاهرات فلسطینیان علیه شهرک‌سازی سرکوب شد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

تظاهرات فلسطینیان علیه شهرک‌سازی سرکوب شد

منابع فلسطینی از زخمی شدن ده‌ها نفر در تظاهرات مسالمت‌آمیز مخالفت با شهرک‌سازی در کرانه باختری خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۴ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 15
کد خبر: ۱۹۴۳۷۴

به گزارش راهبرد معاصر.‌ نظامیان رژیم صهیونیستی تظاهرات مسالمت‌آمیز فلسطینیان در شمال غربی رام‌الله واقع در کرانه باختری که در اعتراض به گسترش شهرک‌سازی برگزار شد، سرکوب کردند.

 

بنابر گزارش وبگاه «العربی الجدید»، فلسطینیان روز گذشته پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به ساخت واحدهای صهیونیست‌نشین در روستای أم صفا واقع در شمال غربی رام‌الله، تظاهرات کردند و نظامیان صهیونیست نیز با سرکوب این تظاهرات به سمت فلسطینیان گاز اشک‌آور و بمب صوتی شلیک کردند که باعث مصدوم شدن تعدادی‌ از فلسطینیان شد.

 

در روستای کفر قدوم واقع در شرق قلقیلیه در شمال کرانه باختری نیز شش نفر از فلسطینیان در درگیری با نظامیان صهیونیست زخمی شدند و علاوه بر آن تعدادی از فلسطینیان نیز در نتیجه استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.

 

نظامیان صهیونیست همچنین تظاهرات هفتگی فلسطینیان در روستای بیت دجن در شرق نابلس واقع در شمال کرانه باختری نیز که در اعتراض به شهرک‌سازی برگزار شد، سرکوب کردند.

 

پنج‌شنبه شب نیز ده‌ها فلسطینی در درگیری‌های سبسطیه واقع در شمال غربی نابلس در نتیجه استنشاق گاز اشک‌ور دچار حالت خفگی شدند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار