اعتراض تند وزیر صمت به قطع کامل برق صنایع بزرگ در ۱۵ روز آینده بیانیه اسنپ پی در پی صدور رای شورای رقابت؛ از حق قانونی تجدیدنظرخواهی استفاده می‌کنیم سهمیه بنزین در کارت‌های بانکی؛ اجرای طرح نهایی از مرداد ۱۴۰۴ صدور مجوز افتتاح اولین شعبه بانک روسی در ایران هشدار آبفا درباره تداوم خشکسالی در تهران / کاهش ۴۵ درصدی بارندگی و افت منابع آبی سد ماملو واردات خودرو و تلفن همراه مشمول دریافت ضمانت‌نامه بانکی در گمرک شد روز‌های پنجشنبه شعب کشیک بانک‌ها دایر است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز ۱۴۰۴/۰۲/۲۳ پرداخت دیه ۵۹ جان باخته حادثه بندر رجایی جاده چالوس تا پایان اردیبهشت مسدود است تعرفه بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ درآمد ماهانه ۱۵ میلیون تومانی خانواده‌های محروم در طرح توانمندسازی محرومان تمدید معافیت واردات طلا، نقره و پلاتین خام از مالیات تا آذر ۱۴۰۴ وزیر کار: مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۰ درصد افزایش واریز می‌شود گوشت گرم از فهرست کالا‌های اساسی خارج شد

جمع‌آوری آب‌معدنی‌‌ ۵۰ هزار تومانی فرانسوی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای

نایب رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با بیان اینکه عرضه برخی کالاهای لوکس با قیمت‌های بسیار بالا، ذهن مردم را مشوش می‌کند، از جمع‌آوری آب‌معدنی‌های فرانسوی ۵۰ هزار تومانی که در برخی فروشگاه‌ها عرضه می‌شد خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 17
کد خبر: ۱۹۴۵۳

به گزارش راهبرد معاصر، منصور عالی‌پور در واکنش به عرضه محصولات لوکس خارجی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای که مشابه داخل دارند گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای مجاز نیستند کالاهای لوکسی که وارداتشان به کشور ممنوع است را عرضه کنند و در 95 درصد فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کالاهای لوکس مجاز هم عرضه نمی‌شود ولی با توجه به سلیقه مشتریان، برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تلاش می‌کنند تا نیازهای این دسته از مشتریان خود را برآورده کنند.

 

نایب رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای اضافه کرد: البته با توجه به اینکه در حال حاضر قدرت تولید محصولات در داخل کشور افزایش یافته و عمده محصولات مورد نیاز در داخل تامین می‌شود، تلاش شده تا از محصولات داخلی حمایت شود.

 

وی در واکنش به مجاز بودن فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای عرضه برخی محصولات لوکس و گران‌قیمت همچون شیرهای طعم‌دار وارداتی از کشورهای عربی نیز گفت: با توجه به شرایط اقتصادی امروز، ما نسبت به عرضه این محصولات حساسیت ویژه‌ای داریم و در مواردی نسبت به جمع‌آوری چنین کالاهایی از فروشگاه‌ها اقدام کرده‌ایم؛ به عنوان مثال زمانی که با عرضه آب‌معدنی با برند خاص یک شرکت فرانسوی مواجه شدیم که با قیمت 50 هزار تومان عرضه می‌شد، به سرعت تذکرات لازم را برای جمع‌آوری آن دادیم چراکه با وجود برندهای قدرتمند داخلی، دلیلی برای عرضه این برند خارجی وجود نداشت و از سوی دیگر در شرایطی که مردم به سختی درگیر مشکلات اقتصادی هستند، نباید با عرضه چنین محصولاتی ذهن مردم را مشوش کرد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار