وزارت خارجه از آخرین تحولات بین‌المللی گزارش می‌دهد-راهبرد معاصر
بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم سخنرانی رهبر انقلاب در «عیدغدیر» زنده پخش می‌شود سهم نامزدهای انتخاباتی از سبد رأی یکدیگر چقدر است؟ مخبر: شهید رییسی کمترین انتقاد را به دولتهای پیشین داشت امشب؛ چهارمین مناظره نامزدهای ریاست‌ جمهوری از رسانه ملی حمایت حزب اسلامی قانون از قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری شناسایی خانه‌های خالی عرضه مسکن را به تعادل می‌رساند تاکنون تخلف انتخاباتی در کلان شهر تهران ثبت نشده است سرلشکر موسوی: قوه قضاییه حرکت پرشتابی برای اقامه عدل و تأمین امنیت مردم در پیش گرفته است قاضی‌زاده:با سربازی اجباری مخالفم/نیازمند کماندو هستیم پورمحمدی در نشست خبری: حتما در دولتم از امثال آقای پزشکیان استفاده می‌کنم

وزارت خارجه از آخرین تحولات بین‌المللی گزارش می‌دهد

دبیر ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: وزارت خارجه در جلسه سی و سوم این ستاد از آخرین تحولات بین‌المللی گزارش خواهد داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 18
کد خبر: ۱۹۵۸۵

به گزارش راهبرد معاصر ، سیدرمضان شجاعی کیاسری دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، با اشاره به دستور جلسه سی و سومین نشست ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که فردا در جلسه ستاد مورد بررسی قرار خواهیم داد، آخرین اقدامات دستگاه قضایی در ارتباط با پرونده های ارسالی است.

 

وی افزود: سخنگوی وزارت امور خارجه آخرین گزارش‌ها را در خصوص موضوعاتی که در جامعه بین المللی رخ داده است و گزارشی از آثار تحریم بر اقتصاد ایران را ارائه خواهد کرد.

 

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی آخرین گزارشات را در حوزه مسکن ارائه خواهد کرد. همچنین وزارت صمت آخرین گزارشات را درباره سامانه 124 ارائه می کند و این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کیاسری اظهار داشت: ارائه گزارش از سوی وزارت جهادکشاورزی در خصوص تأمین کالا از دیگر موضوعات دستور جلسه فردا به شمار می‌رد.

 

وی بیان کرد: در سی و سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی درباره آگهی های بازرگانی که تجار در شبکه های خارجی و بیرونی به تبلیغ می پردازند، بحث و بررسی خواهد شد و همچنین در این مورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره سیاست گذاری هایی که روی نظارت این بخش تعیین کرده است، صحبت می شود.

 

گفتنی است، در سی و سومین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی که فردا دوشنبه 28 مردادماه در وزارت کشور برگزار خواهد شد، گزارش روسای کارگروه های پنجگانه و نمایندگان دستگاه های عضو از اقدامات بعمل آمده در خصوص مصوبات جلسات گذشته ارائه خواهد شد.

 

نخستین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور که با حکم رئیس جمهور، مسئولیت آن به وزیر کشور سپرده شده است، ۱۲ مهر ماه سال ۹۷ تشکیل شد.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده