تجهیز اتوبوسهای پایتخت به نسل جدید دستگاههای پذیرنده بلیت الکترونیک
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانى تهران گفت: با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، یک دستگاه پذیرنده جدید بلیت الکترونیک به صورت آزمایشی بر روی یکی از اتوبوسهای خصوصی شرکت واحد نصب گردید. 
به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانى تهران گفت: با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، یک دستگاه پذیرنده جدید بلیت الکترونیک به صورت آزمایشی بر روی یکی از اتوبوسهای خصوصی شرکت واحد نصب گردید.
مهدى علیزاده بیان کرد: دستگاههای جدید به سامانه یکپارچه کیف پول الکترونیکی وصل میباشد، بر روی این دستگاهها AFC و GPS نصب بوده و همچنین با نصب این کارتخوانها امکان پذیرش QR کد برای پرداخت هزینه کرایه فراهم گردیده و شهروندان عزیز میتوانند از این قابلیتها بهرهمند شوند.
وی تاکید کرد:، گفتنی است؛ این کارتخوان به صورت آزمایشی به مدت دو هفته بر روی یکی از اتوبوسهای خصوصی نصب گردید و در صورت اجرای صحیح و تایید آن، در فاز اول بر روی ۴۰ دستگاه اتوبوس دیگر شرکت واحد نیز به صورت عملیاتی نصب خواهد شد. / باشگاه خبرنگاران جوان