وضعیت بورس در ساعات پایانی معاملات امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۲-راهبرد معاصر

وضعیت بورس در ساعات پایانی معاملات امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۲

شاخص کل بازار سهام با رشدی ۱۱ هزار واحدی با صدر نشینی گروه خودرویی به کار خود پایان داد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 07
کد خبر: ۱۹۸۲۷۲

به گزارش راهبرد معاصر، بازار سهام سومین روز کاری هفته را متعادل آغاز کرد و بازار با حجم کم به کار خود پایان داد. گفتنی است اقبال خریداران امروز به خرید سهام خودرویی بیشتر از مابقی سهام بود.

 

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 11 هزار واحدی به 2 میلیون و 51 هزار واحد رسید و تقریبا خود را در کانال 2 میلیون واحد تثبیت کرد. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با رشدی 2 واحدی به ارتفاع 719 هزار واحد رسید.

 

گفتنی است سه نماد «فارس»، «فملی» و «تاپیکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «وسپهر»، «فجهان» و «کگهر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «خگستر»، «شهر» و «خودرو» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «نیان»، «کتوسعه» و «عالیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

 

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 15 مرداد ماه 1402، مبلغ 4 هزار میلیارد 800 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 430 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

 

در بازار امروز 164 نماد در محدوده مثبت و 243 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 158 نماد در محدوده مثبت و 219 نماد در محدوده منفی معامله شدند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده