ارمنستان: باکو اطلاعات نادرست مخابره می‌کند-راهبرد معاصر

ارمنستان: باکو اطلاعات نادرست مخابره می‌کند

وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد که جمهوری آذربایجان همچنان به انتشار «اطلاعات نادرست» ادامه می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 14
کد خبر: ۱۹۹۴۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛  وزارت دفاع ارمنستان در بیانیه‌ای اعلام کرد که اظهارات منتشرشده توسط وزارت دفاع جمهوری آذربایجان مبنی بر اینکه در ساعت ۹:۲۰ تا ۱۲:۳۵ امروز (دوشنبه) نیرو‌های مسلح ارمنستان به مواضع جمهوری آذربایجان در ناحیه شرقی منطقه مرزی آذربایجان و ارمنستان آتش گشوده‌اند، «یک تحریف اطلاعاتی دیگر» است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که اظهارات وزارت خارجه جمهوری آذربایجان مبنی بر اینکه نیرو‌های مسلح ارمنستان حجم زیادی از تسلیحات و تجهیزات نظامی و همچنین نیرو‌ها را در مرز دو کشور مستقر کرده است، «نمایانگر واقعیت نیست.»

در این بیانیه آمده است: علاوه بر این، در واکنش به یک اظهارنظر دروغ دیگر از سوی باکو، وزارت دفاع ارمنستان اعلام می‌کند که ایروان هیچ ارتشی در قره‌باغ ندارد.

همچنین نیرو‌های دفاعی قره‌باغ اعلام کردند که باکو در حال انتشار «ویدیوی دروغینی» است که در آن این نیرو‌ها در حال حرکت و استقرار تجهیزات دفاعی متعدد در نقاط مختلف خطوط درگیری هستند. در این بیانیه آمده است که جمهوری آذربایجان با انتشار این اطلاعات «دروغین» به دنبال زمینه‌سازی برای اقدامات «تحریک‌کننده مضاعف» است. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده