معابر بزرگراهی تهران مملو از ترافیک صبحگاهی-راهبرد معاصر

معابر بزرگراهی تهران مملو از ترافیک صبحگاهی

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه شهید همت، شیخ فضل الله نوری، نواب، امام علی (ع)، همت و خیابان آزادی از سنگین‌ترین بزرگراه‌ها و معابر صبحگاهی پایتخت است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 22
کد خبر: ۲۰۰۷۷۳

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبح سی و یکم مرداد ماه ۱۴۰۲ صورت پذیرفت، شاهد شروع ترافیک صبحگاهی و حجم بالای ترددها در سطح معابر شهر تهران بودیم.

 

وی ادامه داد: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، بزرگراه یادگار امام (ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست شاهد بار ترافیکی هستیم.

 

رهنگ شریفی گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق در محدوده توانیر، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری، شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح دارای ترافیک می‌باشند.

 

وی افزود: بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد، بزرگراه شهید حاج قاسم‌سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت و مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گل‌ها بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

 

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق و مسیر جنوب به شمال نواب دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

 

رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده