وقوع سانحه برای اتوبوس زائران اربعین-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

وقوع سانحه برای اتوبوس زائران اربعین

یک حادثه آتش سوزی شب گذشته در اتوبوس حامل زائران اربعین در منطقه جومان استان اربیل در اقلیم کردستان رخ داد که تلفات جانی نداشت.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 25
کد خبر: ۲۰۱۲۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ طی حادثه‌ای که شب گذشته رخ داد اتوبوس حامل زائران اربعین در منطقه جومان استان اربیل در اقلیم کردستان آتش گرفت که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

اداره دفاع مدنی منطقه سوران با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این آتش سوزی ناشی از نقص در سیستم گاز این اتوبوس بوده که باعث سوختن کامل اتوبوس شده است. این آتش سوزی اواخر شب گذشته در جاده جومان به حاج عمران رخ داد و

بررسی‌ها حاکی از آن است که این اتوبوس از نوع نیسان سیویلان بوده و آتش سوزی به دلیل عدم تجربه کافی راننده برای مدیریت شرایط رخ داده است.

علت آتش سوزی مشکل در سیستم گاز خودرو بوده که تنها خسارت مادی به بار آورده است. / رکنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار