صنعا: خاک یمن از وجود آمریکایی‌ها پاکسازی می‌شود-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

صنعا: خاک یمن از وجود آمریکایی‌ها پاکسازی می‌شود

شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه‌ای بر پاکسازی تمامی مناطق این کشور از لوث اشغالگران خارجی و در راس آن‌ها آمریکایی‌ها تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 07
کد خبر: ۲۰۳۰۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ شورای عالی سیاسی یمن در جلسه‌ای به ریاست مهدی المشاط آخرین تحولات عرصه داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار داد.

حاضران در این نشست در بیانیه‌ای تاکید کردند که یمن در نبردی بزرگ با ائتلاف متجاوز سعودی برای گرفتن حقوق و حفاظت از حاکمیت، استقلال و انسجام ملت یمن است.

در این بیانیه همچنین حضور اشغالگران آمریکایی در استان حضرموت و مناطق جنوب این کشور محکوم شده است. شورای عالی سیاسی یمن همچنین تاکید کرد که وجب به وجب خاک یمن از لوث اشغالگران و مزدوران آن‌ها پاکسازی خواهد شد.

پیشتر نیز مجلس شورای یمن در بیانیه‌ای در این باره ناکید کرده بود: نقشه‌های استعماری آمریکا و انگلیس و تحرکات مشکوک آن‌ها برای مردم یمن علنی شده و به این ترتیب حضور تحریک آمیز این دو کشور، آن‌ها را به هدف مشروع نیرو‌های مسلح یمن و مردم آزاده کشور تبدیل می‌کند. / المسیره

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده