صنعا: خاک یمن از وجود آمریکایی‌ها پاکسازی می‌شود-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

صنعا: خاک یمن از وجود آمریکایی‌ها پاکسازی می‌شود

شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه‌ای بر پاکسازی تمامی مناطق این کشور از لوث اشغالگران خارجی و در راس آن‌ها آمریکایی‌ها تاکید کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 07
کد خبر: ۲۰۳۰۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ شورای عالی سیاسی یمن در جلسه‌ای به ریاست مهدی المشاط آخرین تحولات عرصه داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار داد.

حاضران در این نشست در بیانیه‌ای تاکید کردند که یمن در نبردی بزرگ با ائتلاف متجاوز سعودی برای گرفتن حقوق و حفاظت از حاکمیت، استقلال و انسجام ملت یمن است.

در این بیانیه همچنین حضور اشغالگران آمریکایی در استان حضرموت و مناطق جنوب این کشور محکوم شده است. شورای عالی سیاسی یمن همچنین تاکید کرد که وجب به وجب خاک یمن از لوث اشغالگران و مزدوران آن‌ها پاکسازی خواهد شد.

پیشتر نیز مجلس شورای یمن در بیانیه‌ای در این باره ناکید کرده بود: نقشه‌های استعماری آمریکا و انگلیس و تحرکات مشکوک آن‌ها برای مردم یمن علنی شده و به این ترتیب حضور تحریک آمیز این دو کشور، آن‌ها را به هدف مشروع نیرو‌های مسلح یمن و مردم آزاده کشور تبدیل می‌کند. / المسیره

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده