خمس: در تراکتور نگرانی ندارم-راهبرد معاصر

خمس: در تراکتور نگرانی ندارم

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور، گفت: هدف من در تراکتور این است که خوب بازی کنیم و روز به روز پیشرفت داشته باشیم که این اتفاقات در تیم من در حال انجام است و نگرانی ندارم.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 September 20
کد خبر: ۲۰۴۹۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ پاکو خمس در نشست خبری پس از پایان بازی با هوادار در هفته پنج لیگ برتر باشگاه‌های ایران که با برتری یک صفر تیمش همراه شد، اظهار داشت: اول از همه باید بگویم بابت درگذشت پدرو که یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان و خبرنگاران فوتبال اسپانیا بود، ناراحت هستم. این برد را به او، دوستان و خانواده پدرو تقدیم می‌کنم. از نزدیک او را می‌شناختم و دوست قدیمی من بود.

وی افزود: همیشه روی توانایی‌های فنی بازیکنان تراکتور اطمینان داشتم. شاید آنها مثل مربی اشتباه کنند اما توانایی‌های زیادی دارند. حسین پورحمیدی دروازه‌بان خوبی است و آینده فوق‌العاده‌ای در انتظار این دروازه‌بان بزرگ است.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: باز هم یک بر صفر برنده شدیم و این نکته وجود دارد که موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه حریف خلق می‌کنیم اما شانس با ما برای زدن گل‌های بیشتر یار نیست. برخی مواقع فرصت‌ها را خراب می‌کنید یا شانس ندارید و در زمانی توپ‌هایتان وارد دروازه نمی‌شود اما تا وقتی فرصت ایجاد کنیم، نگرانی ندارم.

خمس تصریح کرد: وقتی برنده می‌شویم خوشحال هستم اما خوشحالی من وقتی بیشتر می‌شود که خوب بازی کنیم و موقعیت به حریف ندهیم که این اتفاق امروز در بازی مقابل هوادار افتاد.

وی تاکید کرد: در بازی با هوادار به جز صحنه آخر که دفاع ما توپ را لو داد و بازیکن‌ حریف با پورحمیدی تک به تک شد و یک ضربه سر، موقعیت دیگری نداشتند.

تراکتور در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با یک گل هوادار را شکست داد و سومین پیروزی متوالی خود را جشن گرفت./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده