آغاز بکار سرویس‌ مدرسه تپسی-راهبرد معاصر
مشاهده پشه آئدس در برخی از شهر‌های سواحل جنوبی و شمالی سرپرست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران منصوب شد ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا کلید خورد مرز مهران آخر هفته مسدود است + جزئیات هشدار زرد هواشناسی در پی افزایش آلودگی هوا در ۶ استان فردا فعالیت نوبت صبح مدارس ۵ شهر غیرحضوری شد توضیحات مهم تامین اجتماعی درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان دمای این مناطق به ۸ درجه زیر صفر رسید | گرمترین نقطه ایران کجاست؟ شگرد مجرمان سایبری، سوءاستفاده از هویت دیگران یا تجارت سیاه هشدار هواشناسی مازندران؛ صیادی در خزر ممنوع رئیس سازمان غذا و دارو منصوب شد زنان در ایران بیشتر از مردان عمر می‌کنند | سن امید به زندگی در ایران به ۸۰ سال می‌رسد؟ آمار بالای گرایش پایه هفتمی‌ها به دخانیات | افزایش مصرف قلیان در بین دختران ۱۳ تا ۱۵ سال! شرور خیابان معیری تهران زمینگیر شد هوای تهران برای همه گروه‌های حساس ناسالم شد؛ ۱٠ نقطه در وضعیت قرمز

آغاز بکار سرویس‌ مدرسه تپسی

روابط عمومی تپسی از آغاز به کار سرویس‌ مدرسه تپسی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۸ - ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 28
کد خبر: ۲۰۶۰۶۷

به گزارش راهبرد معاصر، خدمت سرویس مدرسه تپسی امروز برای 20 درصد از دانش‌آموزانی که تا پیش از 29 شهریور ثبت نام کرده بودند، شروع به کار کرد.

 

سرویس‌دهی به دانش‌آموزان تا شنبه هشتم مهرماه به 50 درصد افراد ثبت نامی خواهد رسید و در ادامه تا دهم مهر افزایش پیدا خواهد کرد.

 

تپسی ضمن عذرخواهی از والدین بابت تاخیر در ارائه سرویس، به اطلاع می‌رساند همانطور که پیش از این اعلام شد، استقبال بسیار زیاد از سرویس و درخواست‌های متعدد برای تغییر در ساعت رفت و آمد دانش‌آموزان از مهم‌ترین دلایل تاخیر در ارائه این سرویس بوده است.

 

استقبال گسترده از سرویس مدرسه تپسی به دلیل حذف واسطه‌ها و کاهش قیمت

استقبال والدین از این سرویس به ویژه در روزهای آخر شهریور بسیار زیاد بوده و دلیل اصلی آن، کاهش قابل توجه قیمت سرویس مدرسه تپسی نسبت به سرویس‌های سنتی بوده است. در سرویس‌های سنتی، سهم 30 الی 50 درصدی مدرسه و پیمانکار، فشار مضاعفی را به والدین وارد می‌کرده حال آنکه حذف واسطه‌ها در سرویس مدرسه تپسی، کاهش معنادار هزینه را برای والدین به دنبال داشته است.


این تنها یکی از تغییراتی است که تپسی با ورود به حوزه سرویس مدرسه، توانسته در آن نقش ایفا کند. وجود مشکلات متعددی از این دست در حوزه سرویس مدارس، تپسی را بر آن داشت تا با توجه به مسؤولیتی که برای بهتر کردن زندگی مردم بر عهده خود می‌داند به ارائه سرویس در این بخش ورود کند.

 

ایجاد تحول در بخش سنتی سرویس مدارس، مانند هر تحول دیگری که طی سال‌های گذشته بواسطه ورود کسب و کارهای اینترنتی در بخش‌های سنتی ایجاد شده، نیازمند زمان و همراهی کاربران و ذی‌نفعان است و بی‌تردید منافع همه را به دنبال خواهد داشت. تپسی ارائه سرویس با کیفیت در حوزه سرویس مدارس را هدف خود قرار داده و مانند همیشه، همراهی و حمایت کاربران را بزرگ‌ترین عامل موفقیت در این مسیر می‌داند. مشابه آنچه که در سال‌های گذشته، با ورود تاکسی‌های اینترنتی اتفاق افتاد و علیرغم تمام مقاومت‌های موجود، این صنعت جدید توانست با همراهی کاربران، مسیر خود را باز کرده و تاثیر معناداری در تسهیل حمل و نقل درون و برون شهری مردم کشور و دریافت سرویس با کیفیت نسبت به سرویس سنتی خلق کند.

 

علیرغم وعده‌های نهادهای مسئول در حوزه سرویس مدارس مانند شهرداری تهران و تاکسیرانی برای کمک به شکل‌گیری این سرویس جدید و اختصاص ناوگان برای حمل و نقل دانش‌آموزان، در عمل هیچ اقدامی برای کمک به تامین ناوگان این سرویس انجام نگرفت و این اقدام مشروط به ارائه سرویس در اپلیکیشن متعلق به شهرداری به نام شهرزاد شد. اتفاقی که خود در اواخر ارائه سرویس، به یک چالش تبدیل و حل آن نیازمند اختصاص زمان بیشتر از سوی تیم تپسی شد.


در انتها، تپسی در پاسخ به شایعات موجود در برخی محافل و رسانه‌ها، اعلام می‌کند که هزینه پرداخت شده توسط والدین برای سرویس مدارس، در صورت درخواست آنها بلافاصله عودت داده می‌شود و هیچگونه تاخیری در این بخش وجود ندارد. همچنین، همانطور که پیش از این اعلام شده، تپسی هزینه روزهایی که سرویس به دانش‌آموزان ارائه نشده است را نیز به آنها بازخواهد گرداند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده