آغاز عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» در سرزمین‌های اشغالی-راهبرد معاصر

آغاز عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» در سرزمین‌های اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که حملات موشکی گسترده‌ای علیه اراضی اشغالی آغاز شده و هم‌زمان از نفوذ مبارزان فلسطینی به عمق اراضی اشغالی و هلاکت شمار زیادی از صهیونیست‌ها خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 07
کد خبر: ۲۰۷۲۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله راکتی گسترده مقاومت فلسطین در نوار غزه به اراضی اشغالی خبر دادند. این منابع تاکید کردند که صدها راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور و برخی مناطق در مرکز اراضی اشغالی شلیک شده است.

 

در پی این حمله راکتی گسترده آژیر خطر در تل آویو، ریشون لتزیون، رحوفوت و مناطق دیگری به صدا درآمده است.

 

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که مقاومت تل آویو را با موشک‌های سنگین و دوربرد هدف قرار داده است. روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که ده‌ها خودرو در شهر عسقلان در پی حملات راکتی مقاومت آتش گرفته‌اند.


منابع عبری زبان اعلام کردند که بسیاری از شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در جنوب فلسطین اشغالی زیر باران حملات راکتی مقاومت قرار دارد و آژیر خطر در بخش وسیعی از اراضی اشغالی از جنوب تا شمال به صدا درآمده است. دو ساختمان در شهر عسقلان مستقیماً هدف راکت‌های مقاومت قرار گرفته است./ مهر

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
0
0
هر چه اسرائیل بیشتر به ملت فلسطین و غزه فشار اقتصادی و سیاسی و نظامی وارد می کند ظاهرا جواب عکس میگیرد و هرروز شاهد توانمندتر شدن ملت فلسطین هستیم.
قطعا دیگر حصار و دیوارهای حائل اطراف غزه محافظ خوبی برای اسرائیل نیستند و همه این هزینه های بی نتیجه فقط منجر به توانمندتر شدن نیروهای حماس و جهاد اسلامی شده است.
راه حل تن دادن به تشکیل دو کشور فلسطین و اسرائیل است و غرب و اسرائیل چاره ای جز این نخواهند داشت حتی اگر این عملیلا هم به شدت توسط اسرائیل سرکوب شود تضمینی برای تکرار آن و حتی گسترده تر شدن آن در ماه های بعدی نیست.
اسرائیل باید با این واقعیت کنار بیاید که مقاومت تمام شدنی نیست و تنها راه پایان اشغالگری و به رسمیت شناخت هویت کشور فلسطین است.
تحلیل های برگزیده