فراخوان «عرین الاسود» برای حضور مردم فلسطین در خیابان‌ها-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

فراخوان «عرین الاسود» برای حضور مردم فلسطین در خیابان‌ها

گروه «عرین الاسود» با انتشار بیانیه‌ای، از مردم فلسطین خواست که ساعت یازده امشب به وقت محلی، با تجهیزات نظامی خود –هر چند ساده باشد- به خیابانها بیایند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 08
کد خبر: ۲۰۷۴۴۹

به گزارش راهبرد معاصر، صبح امروز، بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

 

این عملیات تا این لحظه ادامه دارد و نیروهای مقاومت همچنان در حال درگیری با نظامیان صهیونیست هستند. کما اینکه حملات راکتی مقاومت به شهرکهای اسرائیلی هم ادامه دارد.

 

در واکنش به این حملات، گروه «عرین الاسود» با انتشار بیانیه‌ای، از مردم فلسطین خواست که ساعت یازده امشب به وقت محلی، با تجهیزات نظامی خود –هر چند ساده باشد- به خیابانها بیایند.

 

خبرگزاری شهاب گزارش داد، عرین الاسود از مردم فلسطین خواست که راه را به روی ارتش صهیونیستی و شهرک‌نشینان اسرائیلی بنند.

 

عرین الاسود همچنین به رژیم صهیونیستی پیام داد و تأکید کرد: ای حکومت احمق و غرور توخالی، ای سیستم امنیتی کاغذی! غزه شما را وارد جهنم دنیا کرد و فقط برای جهنم آخرت، از آن خارج خواهید شد. ما رو در رو با شما مقابله خواهیم کرد.

 

خبرنگار شبکه 14 رژیم صهیونیستی خبر داد که در جریان درگیری نیروهای مقاومت فلسطین با نیروهای ویژه تیپ «گولانی» دهها نفر از این تیپ کشته شده‌اند.

 

این خبرنگار گفت که عناصر کشته شده، وابسته به لشکر 13 تیپ گولانی بوده‌اند. وی آمار دقیقی از تلفات این عناصر منتشر نکرد.

 

شبکه 13 رژیم صهیونیستی خبر داد که تلفات حملات امروز گروه‌های مقاومت به سرزمین‌های اشغالی به 300 نفر افزایش یافته است.

 

بر اساس آخرین آمار، تا کنون بیش از هزار و 700 صهیونیست زخمی شده‌اند که حال صدها نفر وخیم گزارش شده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار