وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: به دنبال از بین بردن حماس هستیم-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: به دنبال از بین بردن حماس هستیم

وزیر جنگ رژیم اسرائیل که صهیونیست‌ها وی را یکی از عاملان شکست شنبه معرفی می‌کنند، ادعا کرد، حماس را از بین برده و غزه دیگر به آن شکل قبلی باز نخواهد گشت.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۹ - ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 10
کد خبر: ۲۰۷۹۱۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ یوآف گالانت که ساعاتی پیش خود را در شدیدترین تدابیر امنیتی به اطراف غزه رسانده بود، در پایگاه نظامی رائیم اعلام کرد، با فرماندهان عالی‌رتبه منطقه و مدیر کل وزارت جنگ آخرین تحولات میدانی این منطقه را مورد بررسی قرار داده است.

او در ادامه تهدید‌های خود ادعا کرد بر خلاف خواسته حماس عمل کرده و شرایط نوار غزه ۱۸۰ درجه به آنچه حماس خواسته تفاوت خواهد داشت و دیگر این منطقه به آن شکلی که از قبل بود باز نخواهد گشت.

او هدف اصلی این جنگ را از بین بردن حماس اعلام کرد و اعتراف کرد، شرایط روحی و ورانی نظامیان صهیونیست را که از هلاکت همقطاران شان درک می‌کند.

گفتنی است سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اظهار نظری تهدید کرد، اسرائیل تمامی رهبران عالی‌رتبه حماس را ترور خواهد کرد. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده