راهپیمایی گسترده یمنی‌ها در حمایت از فلسطین-راهبرد معاصر

راهپیمایی گسترده یمنی‌ها در حمایت از فلسطین

مردم یمن در حمایت از پایداری غزه، مقاومت فلسطین و در پاسخ به فراخوان جنبش حماس، راهپیمایی باشکوه خود را در استان صعده برگزار کردند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 13
کد خبر: ۲۰۸۲۳۸

به گزارش راهبرد معاصر، مردم یمن صبح امروز (جمعه، ۱۳ اکتبر) با تجمعی باشکوه در استان صعده، راهپیمایی گسترده خود در حمایت از مردم غزه و اعلام همراهی با مقاومت فلسطین را آغاز کردند.

 

پایگاه اینترنتی شبکه «المسیره» در گزارش از این مراسم نوشت: یمنی‌ها برای اعلام حمایت از مقاومت فلسطین، پایداری غزه و در پاسخ به دعوت جنبش حماس برای بزرگداشت جمعه طوفان الاقصی به خیابان آمده‌اند.

 

در بیانیه راهپیمایی یمنی‌ها آمده است: «آماده مشارکت فعال و اعزام صدها هزار مجاهد برای دفاع از فلسطین هستیم»

 

در عراق هم صدها هزار نفر از مردم امروز در میدان التحریر تجمع کردند و در حمایت از آرمان فلسطین نماز جماعت برگزار کرده و علیه جنایات رژیم صهیونیستی تظاهرات خواهند کرد.

 

در سراسر منطقه و جهان، کشورهای اردن، ایران، مالزی، بحرین و دیگر نقاط شاهد راهپیمایی‌های گسترده در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر هستند.

 

جناح‌های مقاومت فلسطین از جمله جنبش حماس هم در بیانیه‌ای از ملل اسلامی و کشورهای عربی خواسته بودند تا برای اعلام حمایت از عملیات طوفان الاقصی، امروز جمعه را به خیابان بیایند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده